News

Aankondiging voorgenomen verkoop T-Mobile NL

  • 7 September 2021
  • 6 reacties
  • 282 x bekeken
Aankondiging voorgenomen verkoop T-Mobile NL
Reputatie 6

Het is een grote dag voor ons! We mogen belangrijk nieuws delen: vandaag is namelijk de voorgenomen verkoop van T-Mobile aangekondigd. 


Onze aandeelhouders hebben hierover overeenstemming bereikt met Apax & Warburg Pincus. Wij zijn blij met deze keuze. Dit betekent dat wij de ingeslagen koers kunnen voortzetten en jou kunnen blijven voorzien van hoogwaardige vaste en mobiele netwerken en innovatieve diensten, tegen aantrekkelijke prijzen. De wijziging moet nog goedgekeurd worden door diverse autoriteiten en wij verwachten dat de overdracht voor het einde van dit jaar zal plaatsvinden.​ 

Wat verandert er voor jou als klant?

Voor jou als klant van Tele2 verandert er helemaal niets door deze voorgenomen aandeelhouderwijziging!   


6 reacties

Reputatie 5

Tja investeerders, we zullen zien maar erg positief is het niet. Apex is in het verleden niet echt best geweest, bedrijven leeg gezogen en door.

 

Had liever gehad dat het bedrijf uit india dat wel serieus in deze sector zit en veel andere technische sectoren dan deze Private equity investeerders. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Reputatie 7
Badge +12

@simnlru Hey, tof om te lezen dat je zo betrokken bent! Ik ben erg benieuwd, T-Mobile is er erg blij mee, dus ik heb goede moed! :smile:

Reputatie 5
Badge +6

Hoi@simnlru Welke bedrijven had apex leeggezogen, ik kan dat niet vinden online

Reputatie 7
Badge +8

Misschien Apax? 

Hoi@simnlru Welke bedrijven had apex leeggezogen, ik kan dat niet vinden online

Het is inderdaad Apax. Uitgever PCM ging het destijds o.a. over meen ik. 110 miljoen uit het bedrijf getrokken en daarna weer verkocht.

Reputatie 5
Badge +6

Dankjewel Shilka

Reageer