beantwoord

Wifi valt steeds uit. Wel verbinding geen internet. 

  • 2 January 2023
  • 21 reacties
  • 429 x bekeken


Meerdere malen per week valt internet via wifi uit. nu heb ik hem helemaal uitgezet met de feestdagen en nu weer aan en weer niks. Wel alle balkjes van de wifi dus ik zit er naast, ik denk dat het modem van Tele2 niet goed meer is, ik ben al 20 jaar lang klant, maar nu is mijn tele2 adres afgenomen, dus mijn account moest ik hier vernieuwen, hopelijk kan ik mijn tele2 ook terugkrijgen? Signaal sterkte uitstekend. Via LAN verbinding met internet, graag dus wat metingen doen? Klantnummer    B0001506256

icon

Beste antwoord door tijsdijk1 9 January 2023, 17:58

Bekijk origineel bericht

21 reacties

Help, hoe krijg ik mijn betaalde Wifi weer? Ik heb nu voor de gein de antieke oude Tele2 modem erop gezet en die geeft WEL sjoege. Ding is 20 jaar oud ofzo. Dus ligt echt aan die 'nieuwe’

Reputatie 7
Badge +12

Hi @tijsdijk1, goed dat je e.e.a. al hebt geprobeerd! Je zou de stappen in dit topic nog kunnen volgen om de wifi-verbinding te verbeteren.

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je vragen even te bellen met mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444. Ik had het graag zelf voor je gedaan, echter heb ik geen toegang tot onze thuis-systemen. Maar geen zorgen, zij kunnen een monteur langs sturen of zelfs het modem vervangen. Laat je het me weten wat er uit het gesprek is gekomen en of ze een nieuwe naar je opsturen? Ik hoor het graag!

Groetjes,

Marciano

Hopelijk kunnen zij mij dan even bellen, ik kom er niet doorheen?

Reputatie 7
Badge +12

Klantenservice belt niet terug. Probeer het gewoon even op een ander tijdstip. 

Moderator van Tele2 - Vul je Communityprofiel aan met je 06-nummer, dan kan ik je sneller helpen! Dus heb ik gedaan...

@tijsdijk1 

Moderator van Tele2 - Vul je Communityprofiel aan met je 06-nummer, dan kan ik je sneller helpen! Dus heb ik gedaan...

Dat is om je gegevens te kunnen inzien, niet om terug te bellen 🙄

Ze mogen best wat doen naar een gouden klant, ik heb ze al duizenden euro's gezonden. Zo niet, dan ben ik weg hoor, makkelijk zat.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @tijsdijk1, we helpen je uiteraard graag en zo snel mogelijk aan een nieuw modem. Echter kunnen we dat niet via de Community. Ik hoop dat het vandaag rustiger is bij de klantenservice en dat je er zo direct doorheen komt. Zoals @eric ook aangaf, probeer het vandaag nog eens. Ik weet bijna zeker dat je ze wel te pakken krijgt. Wat @WhTurner zei klopt ook. Dit is mijn standaard handtekening en 06-nummers heb ik nodig, zodat ik direct met mobiele gebruikers mee kan kijken. Als ik zelf een belafspraak voor je had kunnen opzetten had ik het direct al gedaan, maar mijn klantenservice-collega's kunnen dit alleen onderling zelf doen. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om te bellen, of het is te druk, dan is er nog een manier om ze te bereiken en dat is via de chat op deze pagina. Ook zij hebben toegang tot onze thuis-systemen en kunnen het modem voor je laten vervangen. Laat je het ons weten als je iemand hebt gesproken? 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @tijsdijk1, heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Ik hoor graag van je wat er uit het gesprek is gekomen en of het allemaal weer werkt.

Groetjes,

Marciano

Ik heb helemaal nog niets vernomen, ik wil de boel dan maar opzeggen, al zo lang geen internet, na 20 jaar trouwe klant, hier heb ik gewoon niets aan. Zet jij dit dan even door?

Reputatie 7
Badge +12

Hi, ik zie je natuurlijk niet graag vertrekken, zeker niet als je al 20 jaar onderdeel van onze Tele2-familie bent. Heb je helemaal nog geen contact gehad met de klantenservice? Dan wil ik je vragen dit toch even te doen. Zij kunnen je hier direct bij helpen; door een troubleshoot met je te doorlopen of door het modem te repareren of te vervangen. 

Mocht je toch willen opzeggen, ook dan gaan we hiervoor zorgen. Ik kan je abonnement niet opzeggen of dit doorgeven, dit kan alleen door zelf contact op te nemen met de klantenservice. Alleen jij, als contractant, kan dit doen en zij zullen de nodige verificaties moeten doen.

Ik hoop natuurlijk dat je blijft en dat mijn collega's je verbinding direct kunnen verbeteren.

Groetjes,

Marciano

“EVEN” te doen? Bij die chatbot kom je niet verder, dan zetten ze je door naar een medewerker zeggen zeg, dat is de aanbieding, ik doe dat natuurlijk, maar dan zeggen ze dat iedereen bezet is, klap, de deur dicht. Andere keer word je eindelijk doorgezet en dan verbreken ze de verbinding. Een simpel emailtje naar hoe jullie mij wel bereiken op mail@communicatie.tele2.nl levert alleen een Automatische reactie op en belofte dat ze het zullen negeren. Verwijzen wel door naar Facebook wat ik niet heb en Twitter wat ik wel heb, maar daar ondanks herhaalde verzoeken kom ik geen sikkepit verder want kunnen ze helemaal niks. Dus wel een medewerker eindelijk te pakken maar die doet niks. Dus hoezo “EVEN", er is gewoon geen doorkomen aan, en jij bent de enige maar ik kom zo ook niet verder. Waarom niet een simpel mailtje? Of dat ze mij even bellen?

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

 

ik heb zojuist gebeld en kwam er vlot door heen door het keuze menu dus ik gok dat er nu geen wachtrijen zijn.

020-7544444 is het telefoon nummer.

Ik zou zeggen doe een poging.

 

Des

Ik heb al een paar keer gezegd, ik kan dus niet bellen. Daarom zit ik juist bij Tele2 wIFI. Dat kan ik dus nu net zo goed opzeggen.

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

Heb je geen mobiel abbonement met bellen.

Als je die wel hebt zou je kunnen bellen en vragen of ze terug willen van uit de klantenservice.

Dat kan de klantenservice gewoon doen.

Mocht je nog een prepaid abbonement hebben dan kan de klanten service je ook terug bellen als je het ze vraagt.

De moderators kunnen niet terug bellen.

Anders vraag een bekende die een mobiel heeft en als je die dan even zou mogen gebruiken om te bellen.

Hopelijk heb je iets aan deze tips.

De klantenservice is tot 20.00 bereikbaar op doordeweekse dagen. 

Des

Hi,

Heb je geen mobiel abbonement met bellen.

Als je die wel hebt zou je kunnen bellen en vragen of ze terug willen van uit de klantenservice.

Dat kan de klantenservice gewoon doen.

Mocht je nog een prepaid abbonement hebben dan kan de klanten service je ook terug bellen als je het ze vraagt.

De moderators kunnen niet terug bellen.

Anders vraag een bekende die een mobiel heeft en als je die dan even zou mogen gebruiken om te bellen.

Hopelijk heb je iets aan deze tips.

De klantenservice is tot 20.00 bereikbaar op doordeweekse dagen. 

Des

 

OK bedankt Des, dan probeer ik dat wel. Voor een communicatie-bedrijf als Tele2 vind ik de communicatie wel bedroevend, maar goed. Tele2 verkoopt email. Waarom niet reageren op een simpel mailtje voor abonnees? Of dat ze mij even bellen? In plaats daarvan gooien ze het op moderators hier of op Twitter, maar die kunnen en mogen niks. Ik hoop dat Marciano iets met deze feedback doet.

OK bedankt Des, dan probeer ik dat wel. Voor een communicatie-bedrijf als Tele2 vind ik de communicatie wel bedroevend, maar goed. Tele2 verkoopt email. Waarom niet reageren op een simpel mailtje voor abonnees? Of dat ze mij even bellen? In plaats daarvan gooien ze het op moderators hier of op Twitter, maar die kunnen en mogen niks. Ik hoop dat Marciano iets met deze feedback doet.

 

Ik ben voor de aardigheid eens gaan tellen. Ik probeer nu voor de 70ste ZEVENTIGSTE keer door die bot te komen. Alle keren waren alle medewerkers bezet, behalve zaterdag even, kwam ik er EINDELIJK doorheen, was het Inge die de Thuisdiensten niet deed, terwijl de chatbot dat wel had doorgegeven natuurlijk, dus kwam ik nog geen steek verder. Voor een communicatie-bedrijf als Tele2..….….…. 70x!!!!!!

lol

@tijsdijk1 Sorry voor deze melding! We zijn momenteel bezig met een moderatieronde en zijn van alles aan het testen. Je kunt dit gewoon negeren!

Nou er is nog altijd geen enkele verbetering zichtbaar helaas, dus wanneer worden de problemen opgelost? Ik wil wel over de afgelopen periode de kosten terug, niets gebruikt, wel betaald.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo, zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dan kan ik meekijken naar je verbinding.

Reageer