Ik heb sinds een paar dagen internet van Tele2 op een nieuw adres.
Nu heb ik feilloos connectie met de laptop, maar mijn mobiel geeft telkens aan dat ik het wachtwoord verkeerd heb ingevoerd, wat gewoonweg onmogelijk is na 300x proberen. Ik heb het wachtwoord geprobeerd, drie dubbel gecheckt, uiteindelijk maar gewijzigd en vervolgens is het weer verkeerd.
Ik heb ergens gelezen op het forum waar iemand hetzelfde probleem had dat ik binnenin de MediaAccesGateway het vinkje 'wireless wizard' moet uitzetten, maar waar staat dit vinkje?
Of zijn er andere oplossingen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Menk,
Dat vinkje had alleen effect bij Davolink modems volgens diverse posts en zo te zien leveren ze die niet meer dus dat zal het probleem niet zijn.
Welke modem heb je?, hier staan de 3 types die ze leveren: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/internet-installeren/
En welk merk en type mobiel heb je?
Dat vinkje had alleen effect bij Davolink modems volgens diverse posts en zo te zien leveren ze die niet meer dus dat zal het probleem niet zijn.
Welke modem heb je?, hier staan de 3 types die ze leveren: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/internet-installeren/
En welk merk en type mobiel heb je?
Hoi Malamute,
Ja, klopt. Ik heb de klantenservice aan de lijn gehad en na enig zoeken heeft de medewerker voor mij de Security Mode omgezet van WPA-PSK naar WPA2-PSK. Geen idee wat het inhield, maar het werkte wel.
Ik ben blij!
Dank voor je reactie en goed weekend.
Menk
Ja, klopt. Ik heb de klantenservice aan de lijn gehad en na enig zoeken heeft de medewerker voor mij de Security Mode omgezet van WPA-PSK naar WPA2-PSK. Geen idee wat het inhield, maar het werkte wel.
Ik ben blij!
Dank voor je reactie en goed weekend.
Menk
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.