Ik ben ontzettend boos op Tele2!!!!
Ik ben overgestapt naar tele 2 voor wifi en krijg een oude kapotte modem. Wordt er weer een nieuwe opgestuurd is het weer oud en kapot! 7 dagen lang moeten we bellen en iedere keer wordt er gezegt dat het naar de hoofdkantoor wordt vermeld. Wij moeten iedere keer naar een familielid voor wifi omdat we belangrijke scripties hebben voor school. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden anders stap ik naar een andere provider.
beantwoord
Wifi modem
Beste antwoord door Jasper van Tele2
Ik kan je frustratie begrijpen. Maar vanuit de notities blijkt dat er mogelijk een probleem met de data/ configuratie gaande is. Dit ligt bij de verantwoordelijke afdeling van het hoofdkantoor maar daar moet ik je inderdaad wel vragen op te wachten. Ik kan dit proces helaas niet versnellen. Excuses voor het ongemak .
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.