Sinds vorige week geen wifi meer op mijn pc boven. Laptop, ipad, mobiel werkt allemaal prima. PC naar beneden gehaald. Dacht dat het aan het bereik zou kunnen liggen. Wifi sterkte was perfect maar geen verbinding mogelijk.
Instellingen adapter aangepast TCP/IPv4 maar helaas geen verbetering.
IP adres: 192.168.1.100
Subnet Mask: 255.255.255.0
standaard Gateway: 192.168.1.1
DNS server1: 62.58.48.30
DNS server2: 62.58.153.220 (of hier 8.8.8.8 gratis DNS van Google)
Het rare is dat er geen windows 10 update is geweest, ik heb ook niets aangepast. 's Morgens werkt het goed, 's avonds niet meer tot nu toe. Dus gaat dit een nieuw modem worden?
Bladzijde 1 / 1
Ik denk niet dat dit een nieuwe modem gaat worden, het is immers duidelijk dat andere apparaten goed werken.
Ik zou de volgende doen: in de instellingen van je wifi adapter alles op automatisch zetten (krijgen van IP enz)
Dan je wifi adapter uitschakelen en weer inschakelen, kijken als het het probleem verhelpt.
Ik zou de volgende doen: in de instellingen van je wifi adapter alles op automatisch zetten (krijgen van IP enz)
Dan je wifi adapter uitschakelen en weer inschakelen, kijken als het het probleem verhelpt.
Ik zou de volgende doen: in de instellingen van je wifi adapter alles op automatisch zetten (krijgen van IP enz)
Dan je wifi adapter uitschakelen en weer inschakelen, kijken als het het probleem verhelpt.
Hallo Rena, alles wat ik maar op internet kon vinden over dit probleem heb ik al geprobeerd. Bovenstaande dus ook. Ik kwam dus ook tegen dat dit een instelling in de modem is die niet aangepast kon worden. Een nieuwe modem zou dan nodig zijn. Klantenservice nu maar even bellen?
Daar helpt een nieuw modem niet bij. Dit is echt een pc issue.
Als dat allemaal niet gaat helpen dan je Modem eens een Harde reset geven en opnieuw configureren indien nodig (LAN) thuisnetwerk.
Geen (LAN) thuisnetwerk, dan hoef dat niet.
Je kunt ook kijken of er een nieuwe driver beschikbaar is voor je netwerkkaart, of deze eens deinstalleren (=verwijderen) dan je apparaat opnieuw opstarten en dan deze weer installeren.
Geen (LAN) thuisnetwerk, dan hoef dat niet.
Je kunt ook kijken of er een nieuwe driver beschikbaar is voor je netwerkkaart, of deze eens deinstalleren (=verwijderen) dan je apparaat opnieuw opstarten en dan deze weer installeren.
Hoi, ik heb het probleem gevonden en dat is de virusscan deïnstalleren. Daarna werkte de WiFi verbinding weer prima
Mooi! Dan kun je dit topic op beantwoord zetten.
Ik heb je antwoord als oplossing gemarkeerd. Als je wil kan ik het topic ook meteen sluiten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.