Goedenavond,
In navolging van:
stel ik deze vraag, omdat er voor mij geen duidelijk oplossing helaas staat. Wie kan helpen?
Iphone 6S, sinds enkele dagen laatste update IOS14 uitgevoerd. Daarna geen wifi meer mogelijk op mijn thuisnetwerk van Tele2. Alle logische stappen al doorlopen die ik kan vinden op internet. De telefoon kan wél met andere (niet tele2) netwerken verbinding maken. Andersom is het zo dat alle andere apparaten bij mij thuis het gewoon zijn blijven doen.
De telefonische klantenservice heeft mij proberen te helpen door de modem te resetten en te kijken of mac-beveiliging aanstaat. Maar ook zij krijgen het niet voor elkaar…
De melding die ik op mijn telefoon krijg is soms alleen: “Geen verbinding met netwerk Tele2-FE mogelijk” en soms iets uitgebreider namelijk “Geen verbinding mogelijk met netwerk ‘Tele2 xx’. Als je netwerkbeveiliging wordt beheerd via een wifi-adres (ook wel MAC-adres genoemd), moet je mogelijk je prive wifi-adres uitschakelen of je netwerkinstellingen aanpassen”.
Dat ‘prive’ knopje heb ik uiteraard al geprobeerd. Ook de netwerkverbindingen op de iphone helemaal gereset etc. Maar dat helpt niet. Welke ‘netwerkinstelling’ ik bijvoorbeeld nog via de router kan regelen weet ik niet. Ik heb in elk geval nooit een MAC beveiliging opgezet.
Op advies van de telefonische klantenservice stel ik nu hier mijn vraag. Hopelijk heeft iemand een oplossing om nog te proberen of herkent dit van zichzelf en weet hoe hij/zij dit heeft opgelost? Ik hoor het heel graag. Bedankt!