Beste,
Ik heb sinds 23 september de 100Mbps verhoging in laten schakelen.
Ik dacht gisteren hey laat ik eens een speedtest doen en ik kwam uit op 40Mbps (Ookla speedtest app android) Modem staat op nog geen 30 cm van mijn telefoon af in een open ruimte.
Dus ik bel zojuist met de klantenservice wat is dat slecht bevallen zeg!!!! 35 minuten gewacht tot ik iemand aan de lijn krijg. Ik krijg vervolgens een medewerker aan de lijn en die stelt mij de standaard "beveiligings"-vragen. Daarna de vragen of het L1 lampje brandt (Ik ben verbonden met mijn camera dus internet werkt sws). Of ik het al met een kabel geprobeerd heb, antwoord NEE.
Hij doet wat testjes en geeft aan dat er 108Mbps snelheid bereikt wordt (kabel)
Vervolgens geef ik aan dat wij allemaal SMART/IoT apparaten aan de WiFi hebben hangen en dus geen kabels meer hebben.
Wat denk je? De verbinding wordt spontaan verbroken of diegene heeft opgehangen.
Al met al is de service !@#$%^.
Ik zou graag een nieuwe goede modem opgestuurd willen krijgen, hoe kan ik hier voor zorgen?
beantwoord
Abo verhoogd naar 100Mbps maar WiFi blijft tussen 40 en 50 Mbps
Beste antwoord door Tu Ya
Tele2 Modem | WiFi | Uitgeschakeld
Nieuwe router met kabel aan modem gekoppeld, Wifi ingesteld en wat denk je ?
91Mbps met een speedtest over de WiFi!!!! (Bijna de 100Mbps maar ach)
Neuh het ligt niet aan de Tele2 modem! Het ligt aan de omgeving (Buren/muren/beton bla bla bla)
Tele2 je mag van mij dit topic sluiten en je SERVICE verbeteren!
Bekijk origineel berichtNieuwe router met kabel aan modem gekoppeld, Wifi ingesteld en wat denk je ?
91Mbps met een speedtest over de WiFi!!!! (Bijna de 100Mbps maar ach)
Neuh het ligt niet aan de Tele2 modem! Het ligt aan de omgeving (Buren/muren/beton bla bla bla)
Tele2 je mag van mij dit topic sluiten en je SERVICE verbeteren!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.