beantwoord

Geen vaste telefoon meer na upgrade van Light naar Basis Tele2 internet

  • 29 March 2021
  • 3 reacties
  • 56 x bekeken

Bij aanpassing van Light naar Basis Internet heeft mijn schoonmoeder GEEN VASTE TELEFONIE meer. Dit is de zesde dag. Zeer vervelend. Er wordt aangegeven dat er naar gekeken wordt en dat je wordt teruggebeld, maar helaas gebeurd dat niet. Zelf dus meerdere malen nu contact gezocht zonder verder succes. Een vaste telefoon is voor mijn schoonmoeder van 80 een noodzaak i.v.m. contact met haar huisarts en familie + sociale contacten. Wat is er aan de hand? Is het een technisch probleem? Is het een administratief probleem? Waarom kan het niet snel(ler) opgelost worden? Waarom wordt er niet actief contact gezocht met de klant, maar moet de klant zelf steeds bellen?

N.B. Internet en televisie functioneren naar behoren, alsmede alle test die tussen Tele2 en de modem zijn uitgevoerd geven geen probleem aan. Het telefoonummer zelf is echter ‘Niet in gebruik’.

icon

Beste antwoord door PulpTel 1 April 2021, 11:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @PulpTel,

Welkom op de Community! 
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebuik kan maken van de vaste telefonie na een upgrade. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat mijn collega’s bezig zijn met een onderzoek om dit op te lossen. Het is in behandeling bij mijn collega’s van de technische dienst en zij hebben contact met jou gehad over de oplossing, vandaag nemen zij weer contact met je op om dit verder te regelen. Geen zorgen, dit gaan we oplossen! Je kan naast bellen ook via Livechat contact opnemen met mijn collega’s via deze pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!
 

Hallo @PulpTel,

Welkom op de Community! 
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebuik kan maken van de vaste telefonie na een upgrade. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat mijn collega’s bezig zijn met een onderzoek om dit op te lossen. Het is in behandeling bij mijn collega’s van de technische dienst en zij hebben contact met jou gehad over de oplossing, vandaag nemen zij weer contact met je op om dit verder te regelen. Geen zorgen, dit gaan we oplossen! Je kan naast bellen ook via Livechat contact opnemen met mijn collega’s via deze pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!
 

Bedankt voor de reactie. Het is inmiddels opgelost door jullie technische dienst!

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de update. Goed om te horen dat het is opgelost! :smile: