beantwoord

dode lijn geen verbinding

  • 1 June 2021
  • 2 reacties
  • 108 x bekeken

En.weeeeeeeer dode lijn

Ik wordt gebeld maaaaar hooor niks...kan ook niet zelf bellen..vaste telefonie op t modem doen.alle lampjes..t is de zoveeeeeeeelste keeeer! 

Uur geleden had ik me vader nog aan.de lijn.toen deed hij t nog

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 June 2021, 14:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Bel even de klantenservice dan kunnen ze in ieder geval nazoeken of je modem wel online blijft.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @M.m.j.devries,

Laten we snel kijken naar een oplossing voor jouw slechte verbinding! Om uit te sluiten wat er aan de hand is met jouw verbinding heb ik een aantal tips. We adviseren je om je modem 30 seconden van de stroom te halen. Daarnaast raden we je aan om een andere kabel aan te sluiten tussen het modem en je vaste toestel. Meer informatie vind je op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/vaste-telefonie/slecht-ontvangst

Heb je nog een ander toestel in huis liggen of kan je er eentje lenen? Probeer dit toestel eens. Werkt het dan wel, dan is er iets mis met je toestel. Werkt het ook niet, dan is er iets anders aan de hand. Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice die kunnen eventueel een monteur aansturen als dat nodig is!

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!