beantwoord

WiFi nergens te bekennen

  • 9 September 2020
  • 3 reacties
  • 136 x bekeken

Hoi Tele2,

Gisteren lag ik na een lange werkdag op de bank te Netflixen, toen mijn laptop de verbinding met het internet verloor. Ook mijn telefoon kon de WiFi niet meer vinden. Op de router zijn geen gekke dingen te zien, voor zover ik weet branden alle juiste lampjes (ook die bij ‘Internet’). Herstarten, kabels eruit, router verplaatsen etc. etc. uiteraard allemaal geprobeerd, want de film begon net spannend te worden. De WiFi is echter op geen apparaat meer te bekennen.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 9 September 2020, 17:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Heb de modem al eens gereset? (30 sec de spanning uitschakelen)

Zeker, zie m'n bericht.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Anne382 
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw duidelijke uitleg. Je wifi is ineens verstoppertje aan het spelen! Ik kan mij voorstellen dat je graag dit zo snel mogelijk wilt fixen en online wilt zijn.


Geen probleem, daar hebben wij een oplossing voor. We hebben een handig topic met video’s voor het fixen van jouw wifi, bekijk het hier! De tip van @WhTurner is goud waard, je modem minstens 30 seconden van het stroom halen. Hierdoor reset jouw modem zich.

Als dit niet lukt dan kan je ook contact opnemen met onze telefonische klantenservice (020-754 4444), die kunnen jou begeleiden met het installeren. We hebben nu ook een nieuwe functie ‘picture support’ waarmee je tijdens het gesprek een foto kan maken van jouw modem en deze delen met de klantenservice. Zo word je nog beter geholpen! Laat je ons weten of het is gelukt?

Mocht je er niet uitkomen kan je dan foto’s maken van jouw situatie thuis (modem / aansluiting) en deze hier in het topic plaatsen zodat de Community jou verder kan helpen? We staan voor je klaar! :muscle: