Heb je alleen problemen met TV kijken of is de volledige internet verbinding weggevallen? Heb je de apparaten bekabeld aangesloten op het modem of gaat het om een draadloze (wifi) verbinding?
Groet, Michiel
het gaat om de apps van de TV terugkijken ( npo start e.d. ) ; ook verbinding met de draadloze printer heeft dat probleem. Elke dag moet modem gereset ( uit-aan ) worden. Gaat over Wifi ( draadloos ).
Groet Martin.
aantal tips uitgevoerd, maar de oplossing staat hier helaas niet tussen.
Er is wel verbinding met de router maar niet met internet.
Via de speedtest wordt wel goede up- en download snelheid gemeten, e-mail etc. werkt.
Echter om op internet zelf te komen moet eerst de router gereset.
Komt dit probleem niet vaker bij Tele2 voor, ligt aan het type router wellicht....
Heb je nog tips...?
Groet Martin.
Verstuurd
Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb de verbinding nagekeken en zie dat deze de juiste snelheid heeft en dat de verbinding stabiel is. Daar ontstaat het probleem dus niet door. Als je wel direct een email kunt verzenden dan heeft je telefoon ook gewoon een internet verbinding via de wifi. Wat voor melding zie je staan als je een internet pagina opent?
Dank voor testen. Klopt, vandaag loopt de verbinding ook vanwege de reset van gisterenavond.
Tijdens het ontbreken van de verbinding geeft de speedtest ook aan te kunnen up-downloaden; echter de TV kan geen verbinding maken. Zodra dit probleem weer zover is, stuur ik je de meldingtekst ...
NB: Eigenlijk moet je ook aantal keer de verbinding nakijken de komde dag(en) omdat mij niet precies duidelijk is wanneer de verbinding met internet vervalt. ( hebben geen glasvezelnetwerk hier, voor zover van belang )
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.