beantwoord

Vervolg op: Abonnement binnen bedenk-termijn van 14 dagen opgezegd, toch incasso.

  • 10 October 2019
  • 6 reacties
  • 272 x bekeken

Beste Tele2-medewerker,

In vervolg op het topic 'Abonnement binnen bedenk-termijn van 14 dagen opgezegd, toch incasso' het volgende:

Eind september 2019 zou het onterecht geïncasseerde abonnementsgeld over de periode 24 juli t/m 3 augustus 2019 door Tele2 worden gecrediteerd en worden teruggestort op mijn bankrekening. Tot op heden heb ik van Tele2 nog geen credit-nota ontvangen noch is het bedrag teruggestort.

Ik heb mijn bank vandaag opdracht gegeven om de desbetreffende incasso te storneren. U hoeft het bedrag dus niet meer aan mij over te maken.

Ik heb het bedrag laten storneren, zodat ik binnen de termijn van 8 weken ben waarbinnen dit mogelijk is. Op deze wijze weet ik zeker dat ik het onterecht geïncasseerde bedrag terug ontvang, aangezien ik sinds het laatste contact met Tele2 (eind augustus 2019) niets meer heb vernomen van Tele2.

Met vriendelijke groet,

René

p.s.: Ik weet dat dit een klanten-forum is, maar Tele2 heeft geen email adres waarop je Tele2 kan bereiken en ik weet uit ervaring dat Tele2-medewerkers dit forum lezen.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 11 October 2019, 09:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
In je vorige topic heeft @Anton van Tele2 je een keuze voorgelegd, maar werd het topic na inactiviteit gesloten. Heb je ooit je keuze doorgegeven aan Anton? Zo niet, dan snap ik wel dat je nog niets hebt ontvangen.
Reputatie 3
Badge +5
Hallo René,

Ik had je gegevens nog en ben gelijk even het systeem ingedoken. Helaas ben jij ook de dupe geworden van een algemene storing. Door een nog onbekende oorzaak zijn er veel creditfacturen niet ingeladen in het factuur systeem en daardoor konden ze ook niet overgemaakt worden. Mijn excuses daarvoor. Het is dan ook prima dat je het bedrag nu bij de bank hebt gestorneerd. Ik zie dat het alleen nog niet is verwerkt bij ons.

Kun je aan mij doorgeven wanneer jij het bedrag teruggestort hebt gekregen? Ik kan er dan namelijk daarna voor zorgen dat de factuur verrekend wordt. Ik hoor het dan graag van je.

Groeten Anton
Beste Anton,

De incasso is op 10 oktober 2019 gestorneerd. De transactiegegevens zijn:

IBAN
NL*****************
Tegenrekening (IBAN)
NL*****************
Omschrijving
AR*****************
Rentedatum
26 augustus 2019
Verwerkingsdatum
10 oktober 2019
Machtigingskenmerk
B0*****************
Incassant ID
NL*****************
Transactiereferentie
AR*****************

Ik stuur je de leesbare transactie gegevens in een privé-bericht, in verband met privacy.

Dank voor je tijd en medewerking.

Met vriendelijke groet,

René
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik heb gezien dat het verwerkt was bij ons. Ik heb er daarom voor gezorgd dat de factuur verrekend gaat worden met de vergoeding. De vergoeding heb ik net handmatig ingevoerd. Mijn excuses voor het ongemak.

Groeten Anton
Dank je wel 🙂
Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.

Groeten Anton