Skip to main content
beantwoord

storing beverwijk

  • 19 september 2019
  • 6 reacties
  • 232 x bekeken

Geen internet verbinding waardoor ook geen tv. Alles opnieuw opgestart, helpt niet. Hoe kan je tele2 op dit tijdstip bereiken en navraag doen over een eventuele storing

Beste antwoord door eric

Het zou nu weer moeten werken. Start eventueel je modem opnieuw op.
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Angelique 1976
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 19 september 2019
Ook storing internet in beverwijk.Niks te bereiken messenger bericht gestuurd

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 19 september 2019
Lijkt een grote storing in Amsterdam. Netwerk afdeling zal hieraan werken. S'avonds/s'nachts wordt de website niet geupdate. Zal het best morgen weer doen!

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • Antwoord
  • 20 september 2019
Het zou nu weer moeten werken. Start eventueel je modem opnieuw op.

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 20 september 2019
Alles werkt weer naar behoren. Dat er geen storingsnummer is na 20 uur vind ik absoluut niet kunnen.

  • Junior
  • 4 reacties
  • 20 september 2019
Simbaserena schreef:
Geen internet verbinding waardoor ook geen tv. Alles opnieuw opgestart, helpt niet. Hoe kan je tele2 op dit tijdstip bereiken en navraag doen over een eventuele storing

Heb jij zo'n wit modem? Een rood lampje?

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 20 september 2019
Grote storingen worden door het netwerk gedetecteerd en daar gaan ze dan direct mee aan het werk. Individuele storingsmeldingen zijn alleen op openingstijden van de klantenservice te melden. Groot zakelijke klanten kunnen een andere SLA hebben waardoor die ook in de nacht individuele problemen kunnen melden. Maar die betalen daar ook extra voor.