beantwoord

Problemen thuis 1067HK

  • 12 June 2022
  • 18 reacties
  • 191 x bekeken

Reputatie 1

Sinds vanmorgen geen enkele verbinding thuis mogelijk. Is dit al bekend?

icon

Beste antwoord door apvandriesum 12 June 2022, 12:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 1

Zelfde. 1067mz. 7.55 am. Geen internet

Ik ook al meer dan een uur niet! 

Hier ook internet er uit. 8162XW, sinds ruim een uur.

Helaas is tele2 niet bereikbaar op zondag… Lekker dan. 

Wat is het toch een fijne provider!

Reputatie 7
Badge +12

De klantenservice is gesloten op zondag, maar het netwerk operatie centrum is er wel. Grotere storingen zien zij en nemen direct actie .

Sinds vanochtend 8.00u geen internet, wel een rood lampje op de router. 1064LE.

Hoi Erik, 

Mooi dat het netwerk operatie centrum wel open is, maar daar wordt nergens iets over geschreven op de site. Kan ik daar als klant een storing melden? wat is het nummer?

Ik zocht ook naar een plek waar ik het kan melden. Kwam niet verder dan hier te reageren. De storing duurt al vrij lang. Lijkt me een grotere storing. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Erik, 

Mooi dat het netwerk operatie centrum wel open is, maar daar wordt nergens iets over geschreven op de site. Kan ik daar als klant een storing melden? wat is het nummer?

Klantenservice is gesloten op zondag, je kan geen nummer bellen om een storing te melden. Maar het NOC ziet alarmen van systemen, dus als het een grotere storing is wordt dit opgemerkt en starten ze met de oplospartijen aan te sturen.

Hoi Erik, 

Dit is geen aanval naar jou hoor, ik ben blij dat er iemand actief is op zondag. Maar je zou toch verwachten dat een klantenservice van een 24/7 service 24/7 bereikbaar zou moeten zijn.

Het is bijzonder frustrerend dat je nergens terecht kunt.
En nu weet ik feitelijk nog steeds niets, want als de storing alleen in het eindstation licht voor mijn huis, is het dan groot genoeg om in actie te komen en mijn probleem op te lossen? 

Ik verwacht een service die mij verteld dat er inderdaad een storing is, en dat men bezig is om het probleem op te lossen, of dat het aanpakken van het probleem gepland is. met een degelijke tijd, zodat ik weet of ik vandaag nog kan werken, of dat ik iets anders kan gaan doen.

PS.: Of kan ik mijn baas opbellen dat ik morgen ook niet zal kunnen werken?

Mee eens, Ap 

Bij mij werkt het ook niet 1064RB.

Reputatie 1

Werkt nu voor mij 

Ja, ook weer voor mij. Dus opgelost. 

Reputatie 1

voor degenen die klagen. 1, je zou naar je kantoor moeten kunnen gaan en werken. 2, wat nu normaal is en onderbrekingen worden door werkgevers in overweging genomen, dus relax, 3, 4 uur om de storing te verhelpen is redelijk goed, goed gedaan Tele2-team als laatste, het is niet de eerste storing in 3 jaar, geef ze een pauze. ze plaatsen meestal een melding van een storing zodra ze genoeg mensen hebben geklaagd, dus kalmeer. stoppen met handelen met alle rechten. lees je contract, er staat duidelijk in dat internet niet 100 procent gegarandeerd is.

Internet functioneert weer. bedankt.  

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal,

De klantenservice is inderdaad op zondag gesloten, maar op Facebook en Twitter zijn we op zondag wel tot 18:00 uur te bereiken. Mijn excuses voor de late reactie hier, was op de andere kanalen even druk, maar houd in de toekomst ook dit topic in de gaten voor updates:

 

Fijn dat het opgelost is en ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag! 😊

Reputatie 1

Internet down again.  Same location. 1067mz

Reputatie 1

Working now