Skip to main content

Hallo, sinds vanochtend geen internet en tv ik heb al de kabels uitgetrokken en opnieuw opgestart maar helaas. Heb ook al gereset maar werkt nog niet

Hi Lily, niet leuk om te lezen dat je geen internet en tv had! Wel goed dat je zelf al e.e.a. hebt geprobeerd om dit op te lossen. Werkt het inmiddels weer? Of woon je toevallig in de omgeving van Valkenburg? Er zijn daar namelijk wel problemen bekend en onze netwerkspecialisten zijn nog hard bezig om dit op te lossen. Laat je het me weten? Anders kijken we direct verder naar hoe we dit kunnen oplossen. Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, dus de snelste manier is om contact met ons op te nemen via 020-7544444 of via de chat.

Anders zou @Floor109 je wellicht ook kunnen helpen. Hij zit wel in zijn vrije tijd op de Community, dus het kan soms even duren voordat hij er is.


Als je je klantnummer wilt toevoegen in je profiel, wil ik graag met je meekijken. :)


Hallo, bedankt voor je bericht ik woon idd in valkenburg en heb nog steeds geen internet mijn klantnr is: [verborgen door moderator] klopt dit! Alvast bedankt voor je hulp


Ik zie dat je inderdaad onder de algemene storing valt, deze speelt helaas nog steeds. 😔

Ze zijn er wel druk mee bezig! Ik kan het wel even in de gaten houden, zodra ik zie dat het is opgelost, dat ik hier nog een berichtje plaats.


Oke! Alvast bedankt voor de moeite 


Het zou weer moeten werken! Je modem is weer online zie ik :)


Ja klopt! Hopelijk blijft het nu zo. Ik ga met tele 2 bellen voor een vergoeding bedankt voor het sturen van het bericht


De vergoeding is maandbedrag/30 x het aantal van 24 uur dat de dienst niet beschikbaar was. 


Er is me een vergoeding toegekend van € 2,53 voor 2 dagen. Ik weet niet of ze vandaag de 8 uur ook nog hebben meegerekend!


Het gaat vanaf 12 uur downtijd per 24 uur. Dus 2 dagen en 8 uur is 2 x. Dus dan klopt het.


Oke!  bedankt voor je bericht


Reageer