beantwoord

Nieuwe klant/router, geen verbinding met internet

  • 30 January 2019
  • 1 reactie
  • 180 x bekeken

Hi!

Twee dagen geleden kreeg ik mijn mail ik gebruik kan maken van mijn nieuwe wifi netwerk en de router kan installeren. Heb ik gedaan. Alleen ik heb geen internet! Router geeft ook aan dat er geen internet is, als ik hem per kabel verbind aan tv of pc dan geeft hij aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het dns.

Ik heb elke stap al herhaald (resetten, Andere kabels proberen, opnieuw aan).

Wie-o-wie weet de oplossing!
icon

Beste antwoord door WhTurner 30 January 2019, 12:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

De e-mail wordt wel eens iets te vroeg verzonden (voordat de verbinding is opgeleverd), maar twee dagen lijkt te lang. Bel de klantenservice 020 75 44444 . Zij kunnen zien of de lijn al is opgeleverd en of er verbinding naar je modem is.