Skip to main content

SORRY!
WIJ KUNNEN DE PAGINA NIET VINDEN.

 

Heb vandaag weer gebeld en samen met de medewerker hebben we er alles aan gedaan om het

probleem op te lossen. Mijn dank daarvoor. Maar we kwamen er niet uit. Wel zou de medewerker van de klantenservice een notitie doorgeven wat al eerder is gebeurt na mijn telefonisch kontact van dit probleem omdat hij ook al enkele mensen had met het zelfde probleem.

Tele2 maak een nieuwe website mooi en modern en zorg dat alles funcioneert . 

Mijn groetjes uit Heerlen.

Gebruik je deze link? 

In Landgraaf werkt het. 

 

https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/home.html


Bij mij werkt het de laatste paar weken de helft van de tijd niet; 

SORRY

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.

 

Als ik dan nog een keer probeer werkt het opeens wel. Heb de laatste tijd veel last dat ik voor diverse partijen diverse inlog pogingen moet doen voordat het werkt, of dat pagina's niet willen laden, maar na verversen opeens wel. Ik weet niet wat er aan de hand is met tele2 thuis internet maar het werkt niet altijd even lekker de laatste paar weken.

 


Gebruik je deze link? 

In Landgraaf werkt het. 

 

https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/home.html

Bedankt voor je reactie. Ik heb deze link geprobeerd maar hellaas. Krijg steeds het zelde bericht. Ook heb ik meerdere browser  gedownload maar het lukt niet. Wel kan ik je vetellen dat Tele2 het zelfde probleem heeft na gesprek met de klantenservise. Ik wacht gewoon af. Trouwens ik ben al heel lang klant bij Tele2 waarom deze problemen en in het begin werkte alles naar behoren.

Met een leuke groet C. S.


Ik heb dit trouwens via mijn Handy op de wifi gedownload. 

De PC wordt nog maar weinig gebruikt. 


Heb het net geprobeerd  via de handy maar hellaas . Ik krijg steeds sorry we kunnen de pagina niet vinden.

Toch dank je wel. Maar ik geef het niet op.:telephone::telephone::telephone:


Inlog werkt op dit moment gewoon niet. De chatbot geeft een andere link:

https://www.tele2.nl/login

Ook hierop werkt mijn account voor thuis internet niet. Via de wachtwoord reset kom ik ook niet verder.

Wellicht is het idee om dit soort diensten spontaan uit te faseren zodat de overstap naar T-Mobile sneller verloopt..


Die link werkt prima voor mijn mobieltjes.

Inlog met mailadres plus wachtwoord. 

Daar krijg ik beide Handys! 

Toch al een verbetering, vroeger moest ik beide apart inloggen.

Hier kom ik bij mijn tele2 voor mijn thuisnetwerk. 

Inlog met gebruikersnaam plus wachtwoord. 

Gebruikersnaam is alleen het gedeelte voor @ in je mailadres! 

Misschien maak je hier een fout? 

https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/home.html

Iets wat goed werkt moeten we zeker niet uitfaseren! 


Inlog werkt op dit moment gewoon niet. De chatbot geeft een andere link:

https://www.tele2.nl/login

Ook hierop werkt mijn account voor thuis internet niet. Via de wachtwoord reset kom ik ook niet verder.

Wellicht is het idee om dit soort diensten spontaan uit te faseren zodat de overstap naar T-Mobile sneller verloopt..

 

Op deze link werkt mijn login ook niet daar krijg ik continu login en wachtwoordcombinatie onjuist, terwijl ik wel het juiste wachtwoord gebruik. Want die doet het wel via de andere link. Apart.

 


Inlog werkt op dit moment gewoon niet. De chatbot geeft een andere link:

https://www.tele2.nl/login

Ook hierop werkt mijn account voor thuis internet niet. Via de wachtwoord reset kom ik ook niet verder.

Wellicht is het idee om dit soort diensten spontaan uit te faseren zodat de overstap naar T-Mobile sneller verloopt..

 

Op deze link werkt mijn login ook niet daar krijg ik continu login en wachtwoordcombinatie onjuist, terwijl ik wel het juiste wachtwoord gebruik. Want die doet het wel via de andere link. Apart.

 

Voor mij werkt de regulier link nu ook weer.


Oh, volgens mij is dat de inlog voor als je (ook) mobiel hebt. Vandaar dat hij niet voor mij werkt.

Als je alleen Tele2thuis hebt en geen mobiel van tele2 moet je eerst naar https://www.tele2.nl/mijn-tele2 gaan en dan op de Internet, TV & Bellen knop drukken voor een juiste verwijzing naar mijnTele2.