beantwoord

Langzaam internet thuis

  • 16 July 2021
  • 1 reactie
  • 143 x bekeken

Hey iedereen,

Wij lopen hier al een aardige tijd met internet problemen, we maken nu gebruik van het Entree internet abonnement als ik het mij goed herinner wat zo een 10 MPBS download zou moeten hebben (geen idee over upload).
 

Zelfs als ik alleen thuis ben met maar 1 apperaat verbonden op de router via kabel ontvang ik nooit een snelheid die hierbij in de buurt komt.

 

Volgens Tele2 hebben wij recht op 80% van de internet snelheid van ons abonnement maar wij ontvangen nu maar 6020 kbps wat negen van de tien keer lager is en zelfs deze snelheid zie ik nooit op mijn apperaten, Nu heeft een van de Tele2 mensen gezegt dat de interactieve TV box het interet langzamer maakt maar zelfs nu dat we die een aantal maanden niet hebben gebruikt hebben we nogsteeds issues met onze internet verbinding.

 

Screenshot router:


Screenshot is genomen om 3:07AM 

 

Wij hebben inmiddels ook al meerdere routers en kabels getest (allemaal van Tele2) zonde enige verandering, en we lopen al best lang met deze issues.

 

Als er extra details of gegevens nodig zijn laat een comment achter en dan vul ik de post aan. 

Thanks!

icon

Beste antwoord door Floor109 16 July 2021, 15:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hi, ik zou toch even de klantenservice bellen. Als er al eerder stappen zijn ondernomen (monteur, of nieuw modem) dan staan er vaak vervolgstappen in je klantdossier.

 

Het is voor het forum dan lastig om te zeggen wat de volgende stap is