Skip to main content
beantwoord

internet valt steeds weg


wijnwert

Ik heb sinds enkele dagen een nieuw modem (ZTE) dit naar aanleiding van de modem swap.’Nu valt mijn internet meerdere malen per dag uit. Lampje internet wordt rood en een paar minuten later weer groen. Ik gebruik gewoon de meegeleverde kabels en er zit geen andere router tussen. Als ik het oude modem terug zet (technicolor) is het probleem opgelost, geen uitval. zet ik het nieuwe modem terug, begint het feest en valt het regelmatig uit. Wifi blijft wel groen. Ik zie dat ik niet de enige ben die dit heeft maar een oplossing heb ik niet gezien, ja klanten die overstappen naar een andere provider. Iemand wellicht een oplossing voor dit probleem.   

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Helaas was ik gister niet in de mogelijkheid om te antwoorden wijnwert. Ik heb zojuist een nieuw modem naar je adres gestuurd, het pakketje kun je morgen of vrijdag verwachten.

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 15 december 2019

Je zou inderdaad kunnen overstappen naar T-mobile. Zijn ongeveer dezelfde kosten. Als je dan ook nog een unlimited t-mobile mobiel abonnement hebt is er ook nog een mooie combi korting.


Hé wijnwert,

Jammer dat je problemen ervaart met het nieuwe modem. Heb je al een harde reset geprobeerd? Dit doe je door met behulp van een paperclip of tandenstoker het reset gaatje achter op het modem 10 seconden in te drukken, het modem moet dan wel aangesloten zijn en aan staan.

Als je verbinding daarna blijft wegvallen kun je mij dan een privébericht sturen met je gegevens? 

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin


wijnwert
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 17 december 2019

tot op heden nog geen reactie


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 17 december 2019

Je hebt een privébericht gestuurd? Bel morgenvroeg meteen de helpdesk. Je modem zal kapot zijn. ZTE is feitelijk een heel goed modem. Dat ze maar snel een nieuwe sturen. 


  • Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 18 december 2019

Helaas was ik gister niet in de mogelijkheid om te antwoorden wijnwert. Ik heb zojuist een nieuw modem naar je adres gestuurd, het pakketje kun je morgen of vrijdag verwachten.

Groet, Kevin


wijnwert
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 18 december 2019

Hoi Kevin ,

Bedankt voor je reactie, en natuurlijk je oplossing. Top

 


wijnwert
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 december 2019
Kevin van Tele2 schreef:

Helaas was ik gister niet in de mogelijkheid om te antwoorden wijnwert. Ik heb zojuist een nieuw modem naar je adres gestuurd, het pakketje kun je morgen of vrijdag verwachten.

Groet, Kevin

Hallo Kevin,

Tot op heden nog geen nieuw modem ontvangen. Wellicht kerstdrukte postNL .


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 21 december 2019

Misschien komt hij vandaag nog! 


wijnwert
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 december 2019

Modem is vanmiddag gekomen. Tot op heden loopt alles prima. Ik ga er vanuit dat probleem nu weg is


  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 december 2019
wijnwert schreef:

Ik heb sinds enkele dagen een nieuw modem (ZTE) dit naar aanleiding van de modem swap.’Nu valt mijn internet meerdere malen per dag uit. Lampje internet wordt rood en een paar minuten later weer groen. Ik gebruik gewoon de meegeleverde kabels en er zit geen andere router tussen. Als ik het oude modem terug zet (technicolor) is het probleem opgelost, geen uitval. zet ik het nieuwe modem terug, begint het feest en valt het regelmatig uit. Wifi blijft wel groen. Ik zie dat ik niet de enige ben die dit heeft maar een oplossing heb ik niet gezien, ja klanten die overstappen naar een andere provider. Iemand wellicht een oplossing voor dit probleem.   

 

Kun je mij vertellen hoe je deel hebt genomen aan de "modem swap”. Heb je een email gekregen of kreeg je een brief thuis?


wijnwert
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 21 december 2019

Ik kreeg een mailtje van tele2


wijnwert
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 22 december 2019

Goedemorgen,

Het nieuwe modem werkt , geen uitval meer. Ik merk nu dat mijn max.downloadsnelheid niet verder gaat dan 11.5 Mbps. Voorheen met het oude modem lag dat stukken hoger 35/40 Mbps.

Ik heb VDSL van tele2, maar het lijkt wel of ik nu alleen maar ADSL snelheid krijg. Zou het kunnen dat ik nog wat moet instellen , ik heb verbinding met  tele2-5G.


wijnwert
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 22 december 2019
wijnwert schreef:

Hoi Kevin ,

Bedankt voor je reactie, en natuurlijk je oplossing. Top

 

Kevin,

Kun je nog even naar mijn snelheid kijken. Nu 11.5 download, was voorheen veel hoger (VDSL)


wijnwert schreef:

Kevin,

Kun je nog even naar mijn snelheid kijken. Nu 11.5 download, was voorheen veel hoger (VDSL)


Ik heb de snelheid van je verbinding kunnen verhogen van 12,2Mbit download om 1,5Mbit upload naar  42Mbit download om 7,5Mbit upload. Ik ga er vanuit dat het nu goed blijft maar zo niet laat dan maar een berichtje achter.

Groet, Kevin


wijnwert
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 8 reacties
  • 23 december 2019
Kevin van Tele2 schreef:
wijnwert schreef:

Kevin,

Kun je nog even naar mijn snelheid kijken. Nu 11.5 download, was voorheen veel hoger (VDSL)


Ik heb de snelheid van je verbinding kunnen verhogen van 12,2Mbit download om 1,5Mbit upload naar  42Mbit download om 7,5Mbit upload. Ik ga er vanuit dat het nu goed blijft maar zo niet laat dan maar een berichtje achter.

Groet, Kevin

Bedankt, het werkt nu weer prima.


Goed om te horen wijnwert!