beantwoord

internet plots weg

  • 19 September 2019
  • 13 reacties
  • 917 x bekeken

Om 8 uur vanavond hoorde ik vanaf mijn router een tik. Dat ik me omdraaide omdat youtube er mee stopte zag ik dat het lampje voor internet rood is geworden.

Ik heb de router gereset, zowel via de sateprikker in de reset als door de stroom er even af te halen, maar dit heeft alleen veroorzaakt dat het lampje voor bellen (wat ik toch al niet had) nu ook uit is.

De plaatsen waar onderhoud zou zijn zijn naar mijn weten niet bepaald in de buurt. Ook zou ik niet verwachten dat er nu nog werkzaamheden gaande zijn.

Iemamd een idee wat ik zou kunnen doen om mijn internet weer aan de praat te krijgen?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 20 September 2019, 10:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Baarsjes amsterdam is internet ook weggevallen, wel TV
Ik zot im heemskerk maar ip traces geven wel altijd dat ik amsterdam zit. Misschien wat met de centrale daar dan 😞
mijn internet ligt er ook uit. amsterdam noord ijplein
Wij kunnen thuis ook oppeens geen verbinding maken met internet. Het power lichtje is bij ons ook rood.
mijn internet ligt er ook uit. amsterdam oud west
Beverwijk hetzelfde... 😞
hetzelfde Uithoorn
Amsterdam nieuw west ook. En ik heb met besloten mijn abbonement te verlengen. Misschien toch maar ergens anders kijken. Weet iemand een meer betrouwbare internetprovider?
Hier in Heemskerk ook al de avond geen internet.
Hier in Uitgeest ook geen Internet. Ook geweldig dat tele2 op geen enkele manier te bereiken is.
Morgen om 9 uur pas
In Diemen ook... 😞
Reputatie 3
Badge +5
We hadden sinds gisteravond 20:00 uur een storing gehad met internet, tv en bellen. Deze storing is vanmorgen rond de klok van 07:00 uur opgelost. Mocht je alsnog problemen hebben, dan wil ik je vragen om je modem even 30 seconden van de stroom af te halen zodat deze gereset wordt. Binnen een paar minuten zal het signaal dan terug zijn. Werkt dat niet, dan horen we het graag! ^Anton