beantwoord

Internet Nijmegen al meer dan 24 uur eruit

  • 16 January 2022
  • 34 reacties
  • 658 x bekeken

Reputatie 1

Sinds gisterochtend hebben wij geen internetverbinding (Nijmegen). De tv vanuit Tele2 werkt wel. Gisteren gebeld, probleem zou bekend zijn en er werd aan gewerkt. Vandaag echter nog steeds geen internet. Ik ervaar de communicatie vanuit Tele2 als zeer slecht. Slechts één topic dat ook nog eens gesloten is (alsof het probleem al is opgelost) en summier informatie geeft m.b.t. regio's en geen updates. Hoe lang gaat dit nog duren?

 

Met vriendelijke groet,

Janneke

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 17 January 2022, 09:09

Bekijk origineel bericht

34 reacties

Hallo, 

Ik kom ook uit Nijmegen en heb net als jullie geen internet,geen tv.

Gisteren ontzettend lang aan de telefoon moeten wachten en toen werd mij verteld dat het gisteren opgelost zou worden maar NIET dus, nog steeds geen tv,internet en Tele2 zit lekker thuis.Slecht dat ze in dit soort situaties niet bereikbaar zijn!!!

Jonneke 

Ook bij mij in Nijmegen geen verbinding. Sinds zaterdag vroeg in de ochtend (rond 5uur) geen vast internet gehad en de TV werkt hier ook niet.

Same here in Nijmegen! Hopelijk komt er snel een oplossing.

Eerlijk gezegd heb ik weinig hoop als ze toe hebben gezegd dat het gisteren hersteld zou worden.

2de keer in 3 weken tijd en totaal niet bereikbaar, echt slechte service van tele2!

En daarbij,ik kreeg ter compensatie voor 7 dagen onbeperkt datalimiet zodat ik op mijn mobiel nog wat kon zien en wat gebeurt er......kreeg net al een waarschuwing dat ik over de limiet heen was gegaan.....communicatie is helaas ook niet hun sterke kant.

Hier hetzelfde verhaal. Sinds gisterochtend geen internet en tv (woon ook in Nijmegen) . Erg jammer dat je er op de site niks over leest. Hopelijk is het snel weer opgelost

Ik heb ook bij storingen gekeken van tele2 in de wijk waar ik woon maar heel Nijmegen is groen ofwel geen storing,heel vreemd als ik al de reacties lees en inderdaad jammer dat er niets over vermeld staat.

Zelfde hier, ook al 2 dagen geen internet in Nijmegen en geen communicatie over wanneer ze denken dat het opgelost is.  In deze tijd van veel thuiswerken echt niet acceptabel. 

Hier ook hetzelfde verhaal van ten minste 07:30 15 januari hebben we al geen internet meer. In een studenten huis waar alles online gaat van de studie is het niet handig, al helemaal niet omdat het tentamenperiode is. Voornamelijk dat we niets te horen krijgen over de voortgang van de storing is erg vervelend. Hoop dat het snel geregeld wordt! Want dit duurt erg lang.

Reputatie 7
Badge +12

Morgen zijn er weer moderators.

Waanzinnig dat Tele2 zich niet beseft dat dit niet de ‘customer journey’ is waar de ‘customer’ heel erg blij van wordt. Unlimited verbazingwekkend.
 

Trouwens inmiddels ook als databundels (zit mobiel ook bij Tele2) van mn gezin moeten uitbreiden ivm schoolwerk, werk en ontspanning. Unlimited leuk verdienmodel T2😤

Vandaag de 3de dag,nog geen verandering. 

En als ik dan lees dat mensen die thuis werken of moeten studeren schrik ik hier toch wel erg van.Zo zie je maar hoe belangrijk internet maar ook voor veel mensen tv is(ik ben op leeftijd en heb de tv veel aan staan om maar iets te horen en zien ).

En dan lees ik dat de moderators er vandaag weer zijn......wordt het weer een stressvolle dag met ellenlange wachttijden aan de telefoon zonder resultaat of zal het ze dan eindelijk lukken na 3 dagen om weer enigszins een beetje tevreden klanten te krijgen?????

Fingers crossed!

Reputatie 1

Het zou verholpen moeten zijn volgens het topic maar hier nog steeds geen internet. Ook niet na verschillende malen de modem opnieuw te hebben opgestart. Straks maar weer bellen :-(

Mag toch hopen dat het snel opgelost is. Het is vandaag de derde dag met daarbij 0 communicatie. Erg jammer, want velen zijn afhankelijk van het internet. Al helemaal nu met het thuis werken.

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, ik heb even met jullie meegekeken en zag dat er in het storingstopic een melding is gedaan over een verstoring. 

 

 

Mochten jullie nog steeds hinder ervaren, staan er in het topic tips om dit te verhelpen! 

Reputatie 1

Allemaal al gedaan Johrick. Het probleem zit echt bij Tele2, sta nu in de wacht bij de klantenservice.

Reputatie 6
Badge +7

Er bellen heel veel mensen dus het probleem lijkt helaas terug gekeerd, als er iemand mobiel heeft bij Tele2/T-Mobile kan ik je een unlimited data voucher geven voor 7 dagen, stuur me maar een privebericht indien dit gewenst is.

Nou Janneke! Ik sta een 15 minuutjes erin kijken wie eerder geholpen word ;) 

Helaas heb ik echter niets met Tele2 op mijn telefoon dus zal dat voor ons studenten huis niets uithalen.

Reputatie 1

Ha Lotte, ik ook :-)! Ik moet alleen zo echt weg dus wellicht kan ik ze vanochtend niet eens spreken. Ik heb wel mobiel van tele2 maar heb deze week online presentaties te geven voor mijn werk. Vertrouw dan toch niet zo op een mobiele hotspot...

Reputatie 6
Badge +7

Ha Lotte, ik ook :-)! Ik moet alleen zo echt weg dus wellicht kan ik ze vanochtend niet eens spreken. Ik heb wel mobiel van tele2 maar heb deze week online presentaties te geven voor mijn werk. Vertrouw dan toch niet zo op een mobiele hotspot...

Ik gebruik zelf altijd USB tethering, dit werkt perfect. Dan sluit je je mobiel aan op je laptop/desktop met USB en dan is het een soort van LAN verbinding. Bij mij is dat nog nooit weggevallen, maar kan aan de regio liggen natuurlijk.

Reputatie 1

Hallo Lotte,

Ik had je ook al ge pbt. Ik ben zelf niet zo'n computerwonder. Is usb tethering gewoon een kwestie van aansluiten met usb en dan ergens in je telefoon kiezen voor usb tethering?

Reputatie 6
Badge +7

Je bedoelt mij denk ik, maar klopt! Ik heb ook gereageerd op je PB

Update: Het ging dus om een storing. De storing was zaterdag ochtend gesignaleerd en daarna ook weer aangegeven als opgelost. Hij was echter niet opgelost en zo hadden heel veel mensen in Nijmegen nog last van een storing. De vrouw van de klantenservice snapte het ook niet. Dit probleem is niet vanuit huis op te lossen, dus kun je er zelf niets aan doen om te helpen. Ze zullen de centrale storing oplossen en dan hebben mensen in Nijmegen weer internet. Het is nu afwachten, opeens zal het internet weer werken. 

Ik weet echter niet of het nodig is om aan te geven dat je last hebt van de storing. Want ze houden wel een lijst van klanten bij die ook last hebben van de storing. Maar als het goed is wordt het opgelost!

 

 

Ook ik heb weer gebeld,de storing was er uit gehaald dus niet bekend bij tele2.

Verteld van alle reacties op het forum en de storing had 24 uur mogen duren maar niet langer,dus wel en ze heeft 2 afdelingen bericht over de storing want die is er dus nog steeds en ik zou vandaag gebeld worden door tele2,ben benieuwd want mijn vertrouwen zakt met de minuut naar beneden,waardeloos en zeer teleurstellend!!!

Reputatie 6
Badge +7

Ook ik heb weer gebeld,de storing was er uit gehaald dus niet bekend bij tele2.

Verteld van alle reacties op het forum en de storing had 24 uur mogen duren maar niet langer,dus wel en ze heeft 2 afdelingen bericht over de storing want die is er dus nog steeds en ik zou vandaag gebeld worden door tele2,ben benieuwd want mijn vertrouwen zakt met de minuut naar beneden,waardeloos en zeer teleurstellend!!!

Ik verwacht niet dat je teruggebeld gaat worden, mijn collega heeft een ticket uitgezet naar de technische dienst, maar dat is alleen van toepassing als er geen algemene storing is.

Jouw storing heeft te maken met een algemene storing en hoeft dus niet individueel opgepakt worden. We doen bij zo’n ticket natuurlijk altijd nog wel even een controle, maar ik verwacht dat jij net zoals de andere klanten uit Nijmegen vanzelf weer diensten krijgt.

Reageer