Ik heb dit probleem al doorgegeven aan de telefonische klantenservice, maar wil het hier ook nog even melden.
Ik heb sinds de avond van 10 feb jl. geen internet of televisie. Het heeft sindsdien kort af en toe gewerkt (max 5 min), maar dan valt het internet weer weg net als de TV. De klantenservice zei eerst tot twee keer toe dat het een individueel probleem was en heeft het beide keren doorgezet naar het hoofdkantoor waarna ik na verloop van tijd een SMS ontving dat het -(evt. na een harde reset van de modem) weer zou moeten werken. Niet dus...
Nu een week later geeft de klantenservicemedewerker aan dat het een landelijke storing is die al op 11 februari is ontstaan en waarvan het hoofdkantoor op 25 feb het probleem heeft kunnen lokaliseren. Hij gaf aan dat hij hoopte dat het voor het weekend weer stabiel zou zijn.
Ik vraag mij af waarom zo'n lange storing niet op de website vermeld staat. Ik ben nu al een week en ongeveer 3 uur in totaal bezig met de klantenservice en ben even geen blije klant.
Hartelijke groet ,
Joy
Beste antwoord door Michiel van Tele2
Bekijk origineel bericht