beantwoord

geen internet thuis meer

  • 27 October 2019
  • 4 reacties
  • 255 x bekeken

Goedenacht ik ondervind al de gehele avond  probleme met geen internet in alkmaar meer al een paar keer de techni color gereseted maar niks helpt het lijkt wel alsof er elk weekend het internet eruit ligt vorige maand is er een monteur langs geweest van kpn en gecostateerd dat de lijn instabiel is ook bij tele2 hebben ze dat kunnen meten maar een duur test kan tele2 niet uitvoeren toen kreeg ik een nieuw modem maar ook nu weer problemen hoe is dit nu weer op te lossen is er misschien een beter modem of is het nou tijd om het contract te gaan ontbinden  dit soort problemen heb ik nog nooit gehad

icon

Beste antwoord door rp.sandee 27 October 2019, 15:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ja ik heb rond kabeltje 2 polig is ongeveer een meter lang kpn monteur heeft vorigemaand een nieuwe dsl aansluiting aan de doos gemaakt power lampje op modem brand rood dsl lampje blijft groen branden tv lampje knippert wifi geen wifi geen internet lampje 

Reputatie 7

Heb je wel internet als je je pc of laptop met een kabel met je modem verbindt?

Nee ook niet modem zegt in setup kan niet verbinden via atm en ppp

Nou heb ik geprobeerd om via het reset knopje om die langer ingedrukt te houden dan 10 sec namelijk 1 minuut toen ging powerlampje oranje knipperen en vervolgens weer herstarten en na 10 min had ik weer internet dus waarschijnelijk is dat de manier om dns en of dls te resetten