Beste Tele2&forum,
Sinds 4 juni heb ik Tele2 internet. Helaas blijft t internetlampje rood, dus toch niet...
1. Zou Tele2 kunnen controleren of zij leveren?
En forumleden/Tele2, willen jullie meekijken naar de andere mogelijke reden, dat ik de telefoonkabel niet goed heb aangesloten op het isra punt?
Ik heb 2 opties geprobeerd:
1.eerst
2.en nu
Het meegeleverde kabeltje is van een ander type (rood-groen-geel-zwart) dan in de handleiding, dus ik heb geen groen-witte+oranje draad zoals in handleiding optie 4. Klopt de volgorde? Heb ik een ander kabeltje nodig?
Bij mijn vorige aanbieder werkte het wel, met deze aansluiting + spitter(?).
Alvast dank!
beantwoord
Geen internet of Isra aansluitfout?
Beste antwoord door Malamute
Beetje jammer dat er geen dezelfde standaard kleuren gebruikt worden bij die nieuwe kabel.
Maar als ik zou moeten gokken, probeer dan eens rood op 1A en zwart op 1B
Die andere 2 dan aansluiten op 2A en 2B, waarschijnlijk worden die niet gebruikt (2de aderpaar).
Mocht dat ook niet werken, kan je dan zien in welke volgorde die aders in die telefoonstekker zitten.
Je zou de middelste 2 op 1A en 1B moeten aansluiten.
Bekijk origineel berichtMaar als ik zou moeten gokken, probeer dan eens rood op 1A en zwart op 1B
Die andere 2 dan aansluiten op 2A en 2B, waarschijnlijk worden die niet gebruikt (2de aderpaar).
Mocht dat ook niet werken, kan je dan zien in welke volgorde die aders in die telefoonstekker zitten.
Je zou de middelste 2 op 1A en 1B moeten aansluiten.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.