beantwoord

geen internet in Wageningen


Reputatie 1

Ik heb sinds vanmorgen geen internet in Wageningen. Het lampje op de modem is rood, ook na aan en uitzetten. Ik kan geen storing vinden? En de klantenservice is dicht. Ik ben behoorlijk afhankelijk van internet vanwege mijn werk (en ik werk vandaag).

Zijn er meer mensen met problemen?

icon

Beste antwoord door Sogeking 13 May 2021, 11:38

Bekijk origineel bericht

28 reacties

Hier ook geen internet in Wageningen sinds iig keart over 6 vanmorgen. Modem heeft wel “link status up" maar geen “dsl connection". Klantenservice is vandaag niet bereikbaar :(

Reputatie 7
Badge +12

Er staan geen meldingen op het forum. Als het een algemeen probleem is zal hun technische dienst ook vandaag er aan gaan werken. Bij een individueel probleem kun je morgen ochtend de klantenservice bellen en vandaag b.v. via een wifi hotspot op je telefoon werken.

Er staan geen meldingen op het forum. Als het een algemeen probleem is zal hun technische dienst ook vandaag er aan gaan werken. Bij een individueel probleem kun je morgen ochtend de klantenservice bellen en vandaag b.v. via een wifi hotspot op je telefoon werken.


Wordt wifi data vergoed in geval van storing?

Reputatie 1

Er staat ergens wel iets over vergoeding, maar dan moet je contact opnemen met de klantenservice. :-) en die is dicht. 

 

Het lijkt er niet op dat dit 1,2,3 is opgelost. Bedankt voor de reacties. Laten we elkaar op de hoogte houden.

Reputatie 1

Ook hier in Wageningen vanmorgen geen internet, en klantenservice dicht, dat is toch niet van deze tijd???  

 

Op zo'n site met alle storingen zie ik dat het er veel zijn door heel nederland dus ja, ik hoop dat ze er wel wat aan gaan doen. 

Reputatie 1

@eric ik denk dat we een individueel probleem zga kunnen uitsluiten. Hopelijk hebben ze het opgelost voor 14:30, dan moet ik achter het scherm.

 

Reputatie 1

@JosKampes  nee, ik ben ook wel verbaasd dat het dicht is, maar goed, die mensen willen ook naar een terrasje met dit weer denk ik. :-)

Hier ook Wageningen (Kees Mulderweg) sinds 2:28 vannacht.

 

In het modem zie ik wel dat er een link is (met goede snelheid enz.) maar de modem krijgt geen IP; PPPoE wordt niet opgebouwd.

 

Lijkt dus Tele2-specifiek. Bizar dat er na bijna 7 uren nog geen enkel bericht of een oplossing is.

Reputatie 1

@JosKampes  nee, ik ben ook wel verbaasd dat het dicht is, maar goed, die mensen willen ook naar een terrasje met dit weer denk ik. :-)

Laatste die ik aan de telefoon sprak aantal maanden geoeden gaf aan dat ze thuis werken, en je hebt ploegen... ik vknd het geen excuus, het spijt me. Toch echt naar KPN aan het kijken nu.  

Maar ja, dat is niet vandaag geregeld dus ik hoop echt dat ze het oplossen. 

 

 

Reputatie 1

@NoxiousPluK  bedankt voor je reactie, klinkt alsof je er een beetje kijk op hebt. We kunnen verder weinig doen om de druk te verhogen als de klantenservice dicht is. Ik begreep dat de chat wel online komt om 10:00. Al lees ik dat nergens terug.

Reputatie 1

@JosKampes ik ben benieuwd als de glasvezel straks klaar is hier in W.  Ik kijk dan even aan of er nog kinderziektes zijn, verder is dit mijn eerste Tele2 storing hier? Jij meer meegemaakt lijkt het op?

@JosKampes ik ben benieuwd als de glasvezel straks klaar is hier in W.  Ik kijk dan even aan of er nog kinderziektes zijn, verder is dit mijn eerste Tele2 storing hier? Jij meer meegemaakt lijkt het op?

Niet Jos 😋, maar ik heb ditzelfde vaker gezien. Meestal rond dezelfde tijd (tegen half 3) en meestal van veel kortere duur (minuten tot een uur ofzo).

Mogelijk draait er rond die tijd een taak op hun systemen die wel eens faalt.

Inderdaad weinig te doen dan afwachten.. Glas wil ik ook graag aan ja. Het ligt hier al binnen maar met KPN als enige aanbieder is dat ook niet ideaal.

Reputatie 7
Badge +8

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Kijk eens of de storing bij de kpn is. 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Kijk eens of de storing bij de kpn is. 

Gezien de link er wel is (en stabiel) maar enkel de PPPoE tunnel niet op komt verwacht ik dat niet eigenlijk.

In rhenen doet hij het ook niet sinds vanochtend. Zal wel met elkaar te makenhebben.

Net contact gehad met de chat klantenservice. Zij kunnen ons niet verder helpen: 

 

‘Ik begrijp dat je een vraag hevt voor de afdeling vaste diensten. Helaas ben je nu terecht gekomen bij de afdeling mobiel. De afdeling vaste diensten is alleen telefonisch bereikbaar. Helaas is de telefonische helpdesk vandaag gesloten’.

 

 

De storing is landelijk; Tele2 ligt er zo te zien overal uit: https://allestoringen.nl/storing/tele2/kaart/

Reputatie 1

@NoxiousPluK  dat klinkt dan logisch inderdaad. Gelukkig zit ik niet meer vaak om 2:30u achter mijn scherm ;-)

 

Maar het regent nu meldingen uit heel Nederland inderdaad. Ik heb het voor vandaag opgegeven. Goed balen, ik handel op NYSE, maar vandaag dus even niet. Dat moet niet te vaak gebeuren anders loopt het in de papieren.

Reputatie 1

Ik heb de chat klantenservice 'gesproken', probleem is bekend, technische dienst is er mee bezig, geen indicatie hoe lang het gaat duren, hou de pagina met storingen in de gaten. 

Reputatie 1

Net contact gehad met de chat klantenservice. Zij kunnen ons niet verder helpen: 

 

‘Ik begrijp dat je een vraag hevt voor de afdeling vaste diensten. Helaas ben je nu terecht gekomen bij de afdeling mobiel. De afdeling vaste diensten is alleen telefonisch bereikbaar. Helaas is de telefonische helpdesk vandaag gesloten’.

 

 

Afdeling vast is gewoon via hun eigen chat bereikbaar... dus die medewerker daar heeft onzin uitgekraamd 😁

Reputatie 7
Badge +8

Zuid Limburg geen storing. 

Ik heb de chat klantenservice 'gesproken', probleem is bekend, technische dienst is er mee bezig, geen indicatie hoe lang het gaat duren, hou de pagina met storingen in de gaten. 

Nou da’s in ieder geval een beetje goed nieuws 👍

Reputatie 3

Staat nu dit:
 

 

Hoezee, sinds een minuutje werkt het hier weer!

Toch bijna 10 uren offline, zonder enige communicatie.. Slechte zaak.

Reageer