Skip to main content
beantwoord

Factuur na beëindiging abonnement

  • 10 oktober 2024
  • 7 reacties
  • 75 x bekeken

Ik krijg van opido een aanmaning van het abonnement wat per 6-9-2024 is opgezegd, en door tele 2 is bevestigd.

Opido gaat weer proberen te innen, ik moet het zelf maar oplossen. Zit in asie ben pas januari terug. 
Wat nu, hier wordt niemand beter van. Toevallig is mijn nieuwe mobiele abonnement vandaag bij opido in gegaan.

over service gesproken.

H Spijkers  klant B0007371853 

Ik ben er nu al 2 uur mee bezig.

 

Beste antwoord door WhTurner

Is de opzegging op 6/9 gedaan en met een maand opzegging ingegaan op 6/10?

Of is het al eerder gedaan en was de einddatum 6/9? 

Over welke maand loopt de factuur?

Probeer zoveel mogelijk gegevens te vermelden om het probleem duidelijk te maken.

Bekijk origineel bericht

7 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • Antwoord
  • 10 oktober 2024

Is de opzegging op 6/9 gedaan en met een maand opzegging ingegaan op 6/10?

Of is het al eerder gedaan en was de einddatum 6/9? 

Over welke maand loopt de factuur?

Probeer zoveel mogelijk gegevens te vermelden om het probleem duidelijk te maken.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 10 oktober 2024

De einddatum was 6-9-2024

factuur voor oktober 24

hoogachtend

 

H Spijkers


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 10 oktober 2024

SEPA Incasso algemeen doorlopend
Incassant: NL12ZZZ333034180000  
Naam: TELE2                     
Machtiging: B0007371853         
Omschrijving: Klant B0007371853 
Factuur NL2400030884            
IBAN: NL06COBA0637053753        
Kenmerk: 500430780279


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi H, bdankt voor de informatie! Ik heb zelf geen toegang tot onze Internet-systemen (ik ben van Mobiel). Wellicht betaal je achteraf. Wat @WhTurner zegt is een hele goeie. Kijk eens wat er precies op de factuur staat bij de periode van en tot en met. Dan moet het duidelijk worden. Mocht het nog niet duidelijk zijn, bel dan direct met 020-7544444. Mijn collega's van de klantenservice hebben wel toegang tot de juiste systemen en kunnen je hier meteen bij helpen. Ik wens je nog heel veel plezier in Azië en alvast een heel fijn weekend!


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 11 oktober 2024

Beste marciano

 

bedankt voor je reactie. Je begrijpt toch wel dat ik van uit Asie niet ga bellen naar Nederland  , overigens heb ik alleen een internet abonnement hier.

kan niet bellen of alleen met whatsapp

Dit wordt heel vervelend denk ik.

hoogachtend

 

h.spijkers

 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 15 oktober 2024

Hallo

Het wordt nog gekker. Ik krijg 27,50 euro terug , en een nieuwe factuur voor oktober 2024.

Dit wordt echt vervelend met alleen verliezers.

wat is er aan de hand met tele 2

 

mijn abonnement is per 6-9-2024 beëindigd, maar tele 2 gaat gewoon verdermet factureren. Moet ik nu mijn rechtsbijstandverzekering aanspreken?

 

HSpijkers


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi H, aangezien je niet kan bellen heb ik het direct bij m'n collega nagevraagd en ik geef je graag meer duidelijkheid! Je abonnement is per 8 september opgezegd, maar je hebt het hele bedrag van de maand september gestorneerd. De kosten voor 1 t/m 8 september moeten nog wel betaald worden, dus de herinnering is terecht. Er staat nog een bedrag open van € 8,26! 😊