HELP!
Sinds vanochtend doet mijn internet het niet meer. Het DSL lampje brandt niet, dus ik ga er vanuit dat dit het probleem is. Resetten etc is al gebeurd. Statuslampje knippert.
Uit mijn ISRA punt (zo eentje met vier gaten voor een telefoonstekker) komt de DSL kabel, en ik denk dat die kapot is. Daarom heb ik een telefoonstekker en nieuwe kabel aangeschaft, maar hij maakt nog steeds geen verbinding.
Moet ik de oude DSLkabel doorknippen misschien? Ben het spoor nu totaal bijster...
Bijgevoegd wat foto’s van de ISRA/modem situatie.
beantwoord
DSL werkt niet - geen verbinding
Beste antwoord door Malamute
Monteur lijkt mij ook een goed idee, dat ISRA aansluitpunt zal vervangen en op de juiste manier aangesloten moeten worden.
Misschien lijkt het zo maar op die foto ziet die modemkabel vlakbij het modemstekkertje er in elkaar gedraaid uit en dan zou hij beschadigd kunnen zijn.
Het is sowieso beter om een zo kort mogelijke kabel te gebruiken tussen ISRA punt en modem.
Bekijk origineel berichtMisschien lijkt het zo maar op die foto ziet die modemkabel vlakbij het modemstekkertje er in elkaar gedraaid uit en dan zou hij beschadigd kunnen zijn.
Het is sowieso beter om een zo kort mogelijke kabel te gebruiken tussen ISRA punt en modem.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.