Audio Description uitzetten op BBC-zenders

  • 2 November 2022
  • 0 reacties
  • 85 x bekeken
Audio Description uitzetten op BBC-zenders
Reputatie 7
Badge +12

Geniet je net lekker van je favoriete series op BBC, staat de audio description opeens aan. Geen zorgen, één reactie onder dit topic en wij fixen het voor je!
 

We merken dat het wel eens voorkomt dat audio description op BBC opeens aanstaat. Ervaar je dit? Dan ben je hier op het juiste adres!
 


 

Staat audio description aan en wil je dit uitzetten? Geen zorgen, via dit topic helpen wij je verder! Jij stuurt ons een aantal gegevens, wij sturen deze door naar onze collega’s, zij lossen het op, en je geniet binnen no-time weer van je favoriete series zonder audio description.

 

Welke gegevens hebben jullie van mij nodig?

We hebben de volgende gegevens nodig om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen:

3 voorbeelden waar de audio description aanstaat. Let op: zorg echt voor 3 verschillende datums, tijdstippen, kanalen en programma’s waar dit voorkomt. Om je zo snel en goed mogelijk te helpen hebben we echt alle gevraagde informatie hieronder nodig. Zorg ervoor dat je alles in één keer meestuurt.

  • Klantnummer
  • Gebruikersnaam van MijnTele2 Thuis
  • Datum
  • Tijdstip
  • Kanaal
  • Programma

 

Naar wie mag ik deze gegevens sturen?

Reageer in dit topic dat je de audio description wil laten uitzetten. Een moderator zal je vragen een privébericht te sturen met de benodigde gegevens. Let op: stuur niet ongevraagd privéberichten. Hier wordt niet op gereageerd en zo voorkom je dat je iemand een bericht stuurt die afwezig is.

 

Hoe lang duurt het voordat de audio description uit wordt gezet?

Zodra een moderator jouw gegevens heeft doorgestuurd naar de juiste collega’s, kun je uitgaan van 3 werkdagen.

 

Kan ik de audio description zelf via de instellingen uitzetten?

Nee, je kunt dit niet zelf verhelpen. Wij moeten dit echt voor je doen.

 

Staat jouw audio description opeens aan? Laat hieronder een reactie achter, dan fixen wij het voor je!

 

Relevante kennisartikelen


0 reacties

Geen reactie

Reageer