Klantenservice geprobeerd te bellen maar eeuwig in de wacht gezet. Vandaar mijn probleem nu op het forum in de hoop op reactie, waarvoor dank. Het lijkt best een lastig probleem te zijn als ik zo de berichten lees.
vr.gr. Jan
Klantenservice geprobeerd te bellen maar eeuwig in de wacht gezet. Vandaar mijn probleem nu op het forum in de hoop op reactie, waarvoor dank. Het lijkt best een lastig probleem te zijn als ik zo de berichten lees.
vr.gr. Jan
Resetten van tuner hielp dus niet. Ook modem gereset en dat heeft nu geholpen. Tot de volgende keer. Groet, Jan
Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Hallo Jasper, vanochtend zijn we thuisgekomen en vanmiddag (zondag 20 okt) heb ik het modem en de tuner gereset. Internet werkte meteen, 12 Mb down maar de tuner bleef hangen in het opstartscherm. (Bezig met opstarten). Ik heb de tuner 3 keer opgestart. Daarna het modem nog een keer en toen kwam de tuner er doorheen. Op dit moment werkt dus alles. vr.gr. Jan
En na een paar uur geen internet meer. Ik heb de verbinding met het modem gewijzigd. Ben er een half uurtje mee bezig geweest. Na aansluiten weer internet, maar nu ca. 7,5 MB down. TV werkte weer, prima. Na een uurtje weer internet eruit. Als ik het modem reset, gaat het internet lampje niet eens branden tijdens het opstartproces (muv helemaal aan het begin als test), dus wordt ook niet rood. Ik internet nu via telefoon hot-spot. Is het nog een optie een nieuw modem te sturen? Ik hoor het graag. Vr.gr. Jan
Zou ik eerst in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer mogen ontvangen? Dan kijk ik alles even na en kan ik zien welke opties we momenteel hebben.
Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Ik heb via een privébericht een monteur aangestuurd. Die zag dat de lijn in orde was. Daarom hardware vervangen en diensten werken weer correct
Dat kan ik bevestigen, alles werkt weer en blijft werken. Bedankt,
vr.gr. Jan
Graag gedaan. Omdat het probleem opgelost is zal ik deze topic nu sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.
Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.
Fijne dag en groetjes,
Jasper
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.