Skip to main content

Vandaag voor het eerst in lange tijd Formule 1 niet live kunnen kijken op tv. Ik heb een Tele2 abonnement met Ziggo Sport Totaal als extra pakket. Altijd heb ik via de Ziggo Totaal Sport app in kunnen loggen via Tele2. Vandaag lukte dit echter niet. Ik krijg als ik op inloggen druk alle providers te zien. Als ik echter op Tele2 druk krijg ik alleen een wit scherm te zien. Ik heb mijn telefoon gecontroleerd op updates en ook de Ziggo Sport Totaal app. Alles was up to date. Als ik op andere providers druk krijg ik wel een inlogscherm te zien van deze providers, alleen die van Tele2 niet. Wat kan ik doen? Ik zag dat er ook een Ziggo Go app was voor het terugkijken van wedstrijden en dergelijke alleen deze vraagt dat om de inloggegevens van Ziggo. Ik neem aan dat je als Tele 2 gebruiker hier geen gebruik van kan maken? En zo ja, welke inlog gegevens gebruik je dan? De gebruikersnaam van Tele2 of heb je dan toch een ziggo account nodig? En heb je wel een ziggo account als je dus bij Tele2 zit. Ik kom er gewoon niet uit. Ik heb Ziggo gebeld, maar zei geven aan dat ik daarvoor echt bij Tele2 moet zijn. Maar helaas is het zondag en zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Met de Tele2 bot kom ik ook niet verder omdat deze mijn vraag steeds niet lijkt te begrijpen. Wie kan mij helpen? 

Ik ken eigenlijk niet veel mensen die dit pakket afnemen. Bel morgen even de klantenservice. Dan kun je de volgende uitzending vast wel kijken.


Morgen ga ik zeker even bellen. 


Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem als hier beschreven wordt, ben benieuwd of hier uiteindelijk een oplossing voor gevonden is? Als ik tele2 kies bij het inloggen gebeurt er niets, gewoon een blanco pagina en kan ik dus geen gebruikersnaam en wachtwoord invullen. 

 

Vriendelijke groet, Chris


Op dit moment lukt het nog steeds niet. Ik ervaar hetzelfde probleem als hierboven vermeld. Ik hoor graag wat hier fout gaat Tele2. Ik betaal voor een pakket maar kan hier op deze manier geen gebruik van maken. 


Op dit moment lukt het nog steeds niet. Ik ervaar hetzelfde probleem als hierboven vermeld. Ik hoor graag wat hier fout gaat Tele2. Ik betaal voor een pakket maar kan hier op deze manier geen gebruik van maken. 

Ik ken zelf niet veel mensen die dit pakket afnemen. Bel morgen even de klantenservice. Dan kun je de volgende uitzending vast wel kijken.


Ook ik heb hier last van.

Er is contact geweest met jullie over dit probleem en jullie wisten volgens de mensen van de app hiervan, want zij hebben contact met jullie hierover gehad.

Men zei dat jullie dat zouden oplossen maar tot op heden is het nog steeds niet opgelost. Waarom niet? En hoelang gaat dat nog duren?

mvg Wim


Ondertussen zijn we 7 maanden verder en werkt het nog steeds niet. Ik wordt met bellen naar de klantenservice steeds van het kastje naar de muur gestuurd. De belofte vanuit de klantenservice dat hiernaar zou worden gekeken is ondertussen ook al 7 maanden geleden, ik ben ondertussen ook al 1 telefoon en tablet verder, maar het probleem blijft. Aangezien er 15 euro per maand extra wordt betaald, ook voor deze optie baal ik enorm. Ik zou het dan ook erg waarderen als er nu daadwerkelijk iets gedaan gaat worden. 


Jeetje dat dit nog steeds speelt… ik heb hier begin 2021 ook een klant over gesproken, toen getest of ik kon inloggen op https://go.ziggosporttotaal.nl/login , toen al een foutmelding en nu nog steeds hetzelfde zie ik. Ik neem aan dat de app op dezelfde manier reageert.

Blijkbaar wordt er zodanig weinig over gebeld dat het niet is opgevallen, bijzonder...

Ik ga morgen navraag voor je doen bij ons televisie platform specialisten.


Ik heb het onder de aandacht gebracht, zodra er meer bekend is laat ik het jullie weten.


Probleem is gevonden, de server en het certificaat zijn verouderd.

Apple toestellen zouden weer toegang moeten hebben, android toestellen hebben nog een wit scherm begreep ik, maar hier zijn ze dus nog mee bezig.

Als tijdelijke workarond zou de web app: https://go.ziggosporttotaal.nl/login moeten werken


Reageer