beantwoord

Volume NPO 1, 2 en 3 is lager dan de andere zenders

  • 25 March 2023
  • 3 reacties
  • 85 x bekeken

Zoals de titel al zegt is het volume van NPO 1, 2 en 3 lager dan de andere zenders bij de ANIMO A550. Ik heb er diverse keren contact over gehad met TELE2 maar het wordt niet opgelost. Ten lange leste heb ik de TV ontvanger, de ANIMO A350, uit mijn slaapkamer omgeruild zodat ik nu weer een gelijk matige volume heb.

Het waarom dat ik de ANIMO A550 heb gekregen licht aan feit dat ik met de ANIMO A350 niet te gelijker tijd een programma kon opnemen en een al opgenomen programma kon bekijken. Dit is met de ANIMO A550 ook zo. Ik geraakte zo van de regen in de drup.

Ik zit momenteel te wachten op de glasvezel kabel aansluiting anders had ik allang een andere provider genomen. In de 13 jaar dat ik een abonnement heb bij TELE2 heb ik al 4 keer een nieuwe modem gehad en en de tel ben ik kwijt wat betreft de TV ontvanger.

 

icon

Beste antwoord door eric 26 March 2023, 07:43

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @NHvanDam , wat vervelend dat je dit zo ervaart.

Maar als er al zoveel apparatuur is vervangen lijkt het gewoon een dingetje om mee te leven. Fijn dat je kan overstappen naar glasvezel en hopen dat daar dit euvel niet optreedt. 

Hoi Eric

Dat kan je vinden maar ik denk daar toch geheel anders over.

Je betaald er een bepaalde prijs voor en dan mag je toch verwachten dat alles goed werkt dunkt me.

En ga het ook niet vergelijken met KPN, daar betaal je meer maar je hebt wel een hogere download snelheid met gevolg minder storingen.

Ik heb een download snelheid van nu 17,68 terwijl ik betaal voor 25.

Reputatie 7
Badge +12

Dat is het verschil met glasvezel.  Op koper ben je qua snelheid afhankelijk van de afstand van jouw woning tot de wijkcentrale.  Ook de staat van het koper degradeerd.  Daarom is KPN bezig om het koper netwerk uit te faseren en wordt glas dus het alternatief. Wel duurder, maar sneller en stabieler.

Reageer