beantwoord

Tweede interactieve TV-ontvanger werkt niet meer

  • 30 October 2020
  • 9 reacties
  • 550 x bekeken

Tweede Interactieve TV-ontvanger werkt niet meer op slaapkamer. In huiskamer werkt Interactieve TV-ontvanger perfect.

Heeft het steeds gedaan opeens geen signaal meer, wat is er aan de hand en wat is er aan te doen?

nieuwe Interactieve TV-ontvanger , of kan Tele2 service een oplossing.

Wat kan ik er zelf aan doen virtuele hulp van Tele2 snapt er niets van, of ik vraag het niet goed.

Graag een snelle reactie, wij kijken vaak tv in onze slaapkamer.

In afwachting van een snelle en positieve reactie.

Met vriendelijke groet:

Ab.Schreuder 

icon

Beste antwoord door eric 31 October 2020, 22:15

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Als test kan je even de kastjes verwisselen. Ook wisselen van de kabels kan een aanwijzing voor het probleem zijn.

Bedank voor deze snelle reactie.

Deze test gedaan kastje verwisselen kabels 1 voor 1 verwisseld kastje huiskamer werkt te wel in slaapkamer.

Kastje uit slaapkamer werkte in huiskamer ook niet.

Ik denk dat kastje slaapkamer spontaan kapot is gegaan, waardoor ik weet het niet .

We missen het kijken slaap kamer nu al, na drie dagen zonder.

 

Reputatie 7
Badge +12

Bel maandag de klantenservice met de uitkomst van deze test.

Eric

wat is de toegevoegde waarde dat ik de klantenservice maandag moet bellen?

het kastje is kapot, ik wil snel een nieuwe thuis gestuurd krijgen dan kan ik weer tv kijken.

jij kan niet deze handelingen nu al in gang zetten?

het versturen van een nieuw kastje, dan heb ik dinsdag of woensdag het kastje weer in huis.

ik wil helemaal geen verdere overbodige handelingen, maar actie van tele2 opsturen nieuw kastje. Geen verder gezeur.

groet Ab Schreuder

 

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een klantenforum. Je praat hier met medeklanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch en die zijn op zondag gesloten, daarom mijn tip om morgen gelijk de klantenservice te contacteren met de uitslag van de test die je naar aanleiding van de tip van een andere klant, @WhTurner hebt gedaan.

Beste Eric.

Ik maak nooit gebruikt van het forum, ik dacht dat jij een medewerker van Tele2 was.

excuses voor mijn reactie naar jouw toe en bedankt voor je reactie.

ik ga morgen de klantenservice bellen voor afhandelen van mijn klacht.

Met vriendelijke groet;

Ab.Schreuder.

Tweede Interactieve TV-ontvanger werkt niet meer op slaapkamer. In huiskamer werkt Interactieve TV-ontvanger perfect.

Heeft het steeds gedaan opeens geen signaal meer, wat is er aan de hand en wat is er aan te doen?

nieuwe Interactieve TV-ontvanger , of kan Tele2 service een oplossing.

Wat kan ik er zelf aan doen virtuele hulp van Tele2 snapt er niets van, of ik vraag het niet goed.

Graag een snelle reactie, wij kijken vaak tv in onze slaapkamer.

In afwachting van een snelle en positieve reactie.

Met vriendelijke groet:

Ab.Schreuder 

Nu ik zit in hetzelfde schuitje en nog steeds  niet geholpen en dat duurt al een dikke maand ,hoop voor jullie dat het snel wordt opgelost ,misschien bij mij dan ook ,Gr Blauweogen 

Nunog steeds geen hulp en zo te zien al bijna een jaar geleden 

Reputatie 7
Badge +12

Heb je de klantenservice al gebeld? Die kunnen vervanging regelen.

Reageer