beantwoord

Tv-storing

  • 30 September 2019
  • 5 reacties
  • 257 x bekeken

We kunnen sinds zaterdag geen tv meer kijken. Het beeld bleef op zwart staan, dus we hebben de stroom er af gegooid en toen is de modem begonnen met opstarten. Deze is nu al 3 dagen bezig met opstarten. We hebben meerdere keren de stroom er af gehaald, maar het helpt niets. De Tele2 klantenservice is in het weekend niet bereikbaar, ook al beweren ze van wel, en vandaag krijgen we ze al de hele dag niet te pakken. Je kunt niet chatten (dan wordt je doorverwezen naar het tel-nummer) terwijl je normaal gesproken altijd kunt chatten. Ook de telefoon nemen ze niet op, ze zijn de hele dag ‘in gesprek’. Volgens mij wordt er expres niet opgenomen omdat ze gek worden van alle telefoontjes en niet weten wat ze er mee aan moeten. We willen graag dat iemand ons helpt. Het is nu al de zoveelste keer, dadelijk stappen we over naar een andere provider als dit zo moet.
icon

Beste antwoord door TessaHolleman 2 October 2019, 20:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Hallo Tessa,

Blijven bepaalde lampjes op het modem rood of doet hij helemaal niets meer?
Bedoel je echt het modem (dus ook geen internet en WiFi meer) of de TV-ontvanger die blijft hangen in de opstartcyclus?
Indien het laatste dan zou je ook het modem even 10 seconden van de stroom moeten halen, dan wachten tot die volledig is opgestart en daarna weer de TV-ontvanger resetten.
Reputatie 5
We werken in het weekend tot 18:00. Tevens zie de vragen van @Malamute daar ben ik ook geïnteresseerd naar
zelfde probleem hier, klantenservice belabberd. Enige dat ze kunnen zeggen is resetten pfff net of wij da niet weten. Word tijd dat ze eens goede ervaren medewerkers aannemen. Hoop dat het voor mij ook snel opgelost word anders inderdaad eind deze week opzeggen
@Jasper van Tele2 @Malamute Bepaalde lampjes op de router blijven rood, gek genoeg doet de wifi het wel. Dus we kunnen wel videoland etc. kijken. Daarnaast blijft het modem inderdaad hangen in de opstartcyclus. We hebben meerdere keren de stroom er af gehaald en gereset maar dat werkt niet. Gisteren hebben we toevallig weer tv gehad, geen idee waarom maar hij sprong ineens op groen. Nu is het alleen weer hetzelfde. We hebben weer geen tv.

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is waarom de klantenservice niet bereikbaar is? De hele dag nemen ze de telefoon niet op en chatten via de website kan ook niet. Tele2 reageert alleen via Facebook en dit forum.
Zowaar iemand aan de telefoon gehad. In Ede en omgeving is een storing. Kwestie van niks aan te doen zoek het maar uit. Dat wordt dan even Netflix kijken de komende dagen.