TV ontvanger Amino 550

  • 5 February 2023
  • 2 reacties
  • 114 x bekeken

Reputatie 1

Heb een nieuwe tv ontvanger ontvangen opdat mijn huidige defect was, viel steeds na een paar hoorbare tikken uit.

Nieuwe ontvanger binnen gehad inclusief z.g. nieuwe afstandsbediening.

Deze was helaas niet nieuw meer en zaten krassen op en wilde geen verbinding maken met t.v. Gelukkig deed mijn oude het nog wel daarvoor mijn dank, de toegestuurde a.b. in de doos mee retour gezonden. Met een briefje erbij.

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi Paul, begrijp ik het goed dat je nieuwe TV ontvanger en je oude afstandsbediening het nu helemaal goed doen (samen)? Super fijn dat je het ons laat weten en dat je er netjes een briefje bij hebt gedaan. Dit moet helemaal goed komen. We sturen geen bevestiging dat de hardware door ons ontvangen is, maar mocht je het je over een tijdje afvragen, dan kun je het altijd even navragen bij mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444, maar ik ga er vanuit dat het helemaal goed is! 😊

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paul, begrijp ik het goed dat je nieuwe TV ontvanger en je oude afstandsbediening het nu helemaal goed doen (samen)? Super fijn dat je het ons laat weten en dat je er netjes een briefje bij hebt gedaan. Dit moet helemaal goed komen. We sturen geen bevestiging dat de hardware door ons ontvangen is, maar mocht je het je over een tijdje afvragen, dan kun je het altijd even navragen bij mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444, maar ik ga er vanuit dat het helemaal goed is! 😊

Het is niet raadzaam een digitale ontvanger te repareren. Ze zijn gewoonlijk uitgerust met een paar decoders om verschillende soorten signalen te ondersteunen, een hoop in- en uitgangen. Als uw ontvanger zo'n geval is, is het makkelijker om hem naar een tv-reparateur te brengen.

Reageer