Skip to main content

Al de laatste tijd komt het weer vaker voor dat de tv zwart beeld geeft of hapert (Rotterdam)

Eergisteren de heel avond niets kunnen kijken, alleen 1,2,3. Ik zag op de site dat dat elders ook was en jullie iets hadden gedaan om t te fixen

Alle tips nagegaan,resetten(,modem en tv kastje) kabels zijn goed

Geen storing te vinden op de site

Klachten doen zich voornamelijk voor later op de avond.

Ben al lang klant bij tele2 maar dit zet je aan het denken ...…

Graag zsm een gepaste oplossing voor dit probleem

Mvg ilona

Hi Ilona, welkom op de Community! Op 30 november waren er problemen bekend met onze TV diensten. Deze zijn inmiddels opgelost. Merk je dat dit voor jou ook weer allemaal werkt? Wellicht moet je de decoder nog even 10 seconden van het stroom halen en weer opnieuw aansluiten.

Mocht je in de toekomst weer zoiets merken, kijk dan even in ons algemene storingstopic. Hier plaatsen we updates als er iets bekend is:

Mocht je nog problemen hebben met je TV diensten, bel dan even met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen direct met je meekijken!

Beste

Tele2 wij zijn het zat dat het beeld steeds stil valt we hopen dat u hier iets aan doet.Graag horen wij van u.

Beste Tele2,

Ook wij zijn het zat dat het beeld steeds stil valt. Dit gebeurt dagelijks. We hopen dat u hier iets aan doet.

Graag horen wij van u.

Tele2 kom met een oplossing of ik stap over naar een andere. Steeds weg vallende uitzending npo 1 is het ergst elke dag het zelfde gedonder we zijn het zat.

Hoi @Reitsema, allereerst excuses voor het ongemak. Het probleem met het beeld is bij ons bekend en mijn collega's van IT werken er momenteel aan om dit te op te lossen. Bel direct eens met de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen een signalerin doorzetten naar IT om ze te helpen dit sneller op te lossen. Ik had het graag zelf gedaan, maar ik heb geen toegang tot onze TV-systemen.

Beste

Nu ik u bericht zit inmiddels al 26minuten aan de telfoon in de wacht bij tele 2. Vanmorgen heb ik ook 30 minuten in de wacht gestaan en ook nog eens 18 minuten bij okdido maar je komt er niet door. Vgrt Reitsema mijn nummer is XXX.

[06-nummer verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens online!]

Beste

Ik verbreek nu de verbinding inmiddels 30 minuten in de wacht. Jammer maar helaas.Vriendelijke groet Reitsema XXX.

>06-nummer verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens online!]

Hoi Reitsema, niet fijn om te lezen dat je lang in de wacht staat. Ik ben op de hoogte dat de wachttijden langer duren dan normaal i.v.m. de drukte. Geen zorgen, ook zonder jouw extra signalering werken mijn collega's van IT er nog hard aan om dit op te lossen. Voor nu kunnen we alleen afwachten. Mijn excuses voor het ongemak.

Beste

Inmiddels "LIJKT" het opgelost de storingen op de tv zenders tot nu géén stilstaand beeld meer gehad. Ik laat van mij horen al het weer mis gaat. Vgrt Reitsema

Reageer