tv hapert en valt soms weg

  • 1 November 2023
  • 1 reactie
  • 52 x bekeken

Al de laatste tijd komt het weer vaker voor dat de tv zwart beeld geeft of hapert (Rotterdam)

Eergisteren de heel avond niets kunnen kijken, alleen 1,2,3. Ik zag op de site dat dat elders ook was en jullie iets hadden gedaan om t te fixen

Alle tips nagegaan,resetten(,modem en tv kastje) kabels zijn goed

Geen storing te vinden op de site

Klachten doen zich voornamelijk voor later op de avond.

Ben al lang klant bij tele2 maar dit zet je aan het denken ...…

 

Graag zsm een gepaste oplossing voor dit probleem

Mvg ilona

Marciano van Tele2 5 maanden geleden

Hi Ilona, welkom op de Community! Op 30 november waren er problemen bekend met onze TV diensten. Deze zijn inmiddels opgelost. Merk je dat dit voor jou ook weer allemaal werkt? Wellicht moet je de decoder nog even 10 seconden van het stroom halen en weer opnieuw aansluiten.

Mocht je in de toekomst weer zoiets merken, kijk dan even in ons algemene storingstopic. Hier plaatsen we updates als er iets bekend is:
 

 

Mocht je nog problemen hebben met je TV diensten, bel dan even met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen direct met je meekijken!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi Ilona, welkom op de Community! Op 30 november waren er problemen bekend met onze TV diensten. Deze zijn inmiddels opgelost. Merk je dat dit voor jou ook weer allemaal werkt? Wellicht moet je de decoder nog even 10 seconden van het stroom halen en weer opnieuw aansluiten.

Mocht je in de toekomst weer zoiets merken, kijk dan even in ons algemene storingstopic. Hier plaatsen we updates als er iets bekend is:
 

 

Mocht je nog problemen hebben met je TV diensten, bel dan even met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen direct met je meekijken!

Reageer