Ook wij zijn het zat dat het beeld steeds stil valt (soms zwart, meestal stilstaand). Dit gebeurt dagelijks. Door naar een ander kanaal te switchen gaat het soms over, vaak ook niet.
Af en toe knalt de hele app er uit. Dan lijkt de TV niets meer te doen. Opstarten gaat dan alleen door de Tele2-app eerst te deactiveren en dan weer op te starten.
We hopen dat u hier iets aan doet.
Graag horen wij van u.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hoi DC, niet fijn dat jullie zwart en vastlopend beeld ervaren. Dit probleem lijkt voor de meeste klanten opgelost te zijn. Mocht dit op dit moment nog steeds bij jou voorkomen, dan helpen we je hier graag bij. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen, dus bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. De wachttijden waren vorige week langer dan normaal, maar zouden nu weer normaal moeten zijn. Mijn collega's kunnen je dus snel helpen. Ik hoop dat je snel wordt geholpen en dat je weer zorgeloos TV kan kijken! 😊
Hoi DC, niet fijn dat jullie zwart en vastlopend beeld ervaren. Dit probleem lijkt voor de meeste klanten opgelost te zijn. Mocht dit op dit moment nog steeds bij jou voorkomen, dan helpen we je hier graag bij. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen, dus bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. De wachttijden waren vorige week langer dan normaal, maar zouden nu weer normaal moeten zijn. Mijn collega's kunnen je dus snel helpen. Ik hoop dat je snel wordt geholpen en dat je weer zorgeloos TV kan kijken! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.