beantwoord

Tv beeld hapert of loopt vast

  • 14 April 2021
  • 4 reacties
  • 4396 x bekeken

Sinds een aantal weken hapert/stottert het tv beeld en loopt daarna dan soms vast. Heéél irritant, zeker als het gebeurt op een essentieel moment van de film of discussie oid. 

Kanaal verder zappen lost het dan weer op, maar echt irritant…

Ik kom het ook tegen bij opnames die dan minutenlang haperen. Enige oplossing is dan doorspoelen.

Voor een soortgelijke storing heb ik eerder een nieuwe voedingskabel ontvangen. Dat heeft een tijd geholpen. Nu is het weer dezelfde ellende.

Graag een oplossing hiervoor.

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 3 May 2021, 14:27

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @coenriemslag,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw haperende beeld.

Als eerste wil ik je vragen om je TV-ontvanger uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je TV zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Probeer dan je modem te resetten. Ook hier kan je de stekker uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten, alvorens hem weer opnieuw op te starten. Ik heb voor jou de volgende stappen waarmee je de meest voorkomende TV-problemen kunt oplossen. Kijk snel op: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/. Check ook de handige video! 

Kom je er niet uit, dan ontvang ik graag de resultaten van de stappen die je doorlopen hebt. Ik help je graag verder!  

Hallo Cas,

Afgelopen periode allemaal geprobeerd, de storing blijft toch regelmatig voorbij komen.

De opstelling is de afgelopen jaren ook niet gewijzigd.  Is de decoder misschien aan vervanging toe?

Is er dan niemand bij Tele2 die iets aan dit probleem kan doen???

Ik krijg een geautomatiseerd antwoord op vraag en zit ondertussen nog steeds met een haperend beeld....

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @coenriemslag,

Zojuist jouw verbinding gecontroleerd en alle tests staan op groen. Dat wil zeggen dat jouw verbinding tot aan de decoder in orde is! Om uit te sluiten dat het aan de decoder ligt zorg ik ervoor dat er deze week een nieuwe decoder jouw kant op komt.

*** Moderator edit: Lees meer over dit onderwerp in 👉 de Wiki ***