beantwoord

Tele2 TV app Stream fout


Kan al 2 maand geen tv kijken op de app...waardeloos...menig keer gebeld....niemand heeft het tot nu toe opgelost en ik betaal wel mijn abonnement elke maand....bij RTL4 RTL5 SBS zegt de app. URL stream fout....ook na een aantal keer de app te hebben verwijderd en opnieuw geïnstalleerd....nu al 2 maand zo :(  ook word ik niet teruggebeld!!!! Slechte service....wil eindelijk een keer een oplossing 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 25 May 2022, 11:12

Bekijk origineel bericht

15 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De app is voor IOs en Android telefoons. Welke telefoon gebruik jij? Heeft je telefoon ook goede Tele2 wifi dekking thuis? Dat is nodig voor de verbinding van de app.

Er is maar 1 actuele versie van de app en die gebruikt iedereen. Daarom is het niet aannemelijk dat de app niet goed, anders zou iedereen er last vaj hebben. Je moet het dus even in de zaken zoeken die ik in de eerste alinea benoem.

Hi Eric. Dank voor je reactie  ik heb de allernieuwste tele 2 app, verder draait mijn telefoon een Asus X00HD op Android 7.1.1

 

Met de vorige app nooit problemen gehad...met de nieuwe app alleen maar

Oh en de Wi-Fi is perfect ook gezien het feit dat ik veelal thuiswerk met een lapop,dus aan de Wi-Fi ligt het zeker niet

De app is voor IOs en Android telefoons. Welke telefoon gebruik jij? Heeft je telefoon ook goede Tele2 wifi dekking thuis? Dat is nodig voor de verbinding van de app.

Er is maar 1 actuele versie van de app en die gebruikt iedereen. Daarom is het niet aannemelijk dat de app niet goed, anders zou iedereen er last vaj hebben. Je moet het dus even in de zaken zoeken die ik in de eerste alinea benoem.

er zijn meerdere klanten die er last van hebben dus de app is niet in orde

Ik gebuik al jaren de Tele2Tv App, deze draai ik op NOX,  Android 7 en dat werkte altijd perfect op mijn pc.  Echter sinds de nieuwe TV APP December 2021, werken Nederland 1 2 en 3 nog steeds prima , echter alle andere zenders geven Streamfout:  Stream url-fout.  Ik heb alles al geprobeerd, op nieuw geinstalleerd ook helpdesk gebeld.    Ik baal hier enorm van  omdat het op de vorige app prima werkte maarin de nieuwe Applijkt eriets mis te gaan.   Heeft iemand een oplossing ?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey Freddo, leuk om te horen dat je de Tele2 TV app al jaren gebruikt! De nieuwe versie moet natuurlijk ook gewoon werken. Op dit moment zijn er problemen bekend in de app en mijn collega’s werken er al hard aan om deze op te lossen.

Loop je toevallig ook vast op de volgende melding? "Blij dat je er bent! We zijn er bijna, nog effe wat instellen"

Ik hoop in ieder geval dat de problemen snel zijn opgelost. Merk je dat de app het weer goed doet, laat je het me dan weten? Mocht ie het over een paar dagen nog niet goed doen, laat het me dan weten. Dan kijk ik gelijk of er een update is over het onderzoek! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Marijk,

Ik heb het oudere topic gesloten waar je ook in had gereageerd, omdat dat andere problemen waren die toen waren opgelost. Maar ik help je in dit topic met alle liefde verder! Sinds vorige maand zijn er inderdaad problemen bekend met de TV app. Mijn collega’s werken er nog hard aan, maar hebben moeite de problemen te reproduceren. Daarom wil ik je vragen onderstaand template in te vullen (je mag hem via een privébericht naar me sturen). Dan stuur ik die naar mijn collega's op, zodat zij ermee aan de slag kunnen. Let op: alle vragen moeten precies ingevuld worden volgens het template anders kan het voorbeeld niet gebruikt worden.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊

 

Username klant: 

Type content: Live of uitzending gemist

Op welk kanaal gebeurde de error + programma?:

Time stamp, wanneer gebeurde de error: 

Hoe vaak gebeurt deze error?: Is het altijd reproduceren of random?

Is het op wifi of op mobiele data?:

Device type - mobiele telefoon of tablet:

DeviceName: (Mijn Account>Beheer Apparaten of vindbaar in modem klant)

Operating system: Android of iOS + versie

App version:

Gebeurt het alleen op specifieke kanalen? Welke kanalen werken niet?:

Welke kanalen werken wel?:

Hallo Marciano,

 

Allereerst heel erg bedankt voor je reactie. Top dat je mogelijk iets voor mij kunt doen.

Hiebij mijn antwoorden.

Username klant: g.a.olijslager

Type content: Live

Op welk kanaal gebeurde de error + programma?: RTL4 RTL5 SBS RTL7 

Time stamp, wanneer gebeurde de error: 2 maand geleden 

Hoe vaak gebeurt deze error?: dagelijks echt 24/7

Is het op wifi of op mobiele data?: wifi

Device type - mobiele telefoon of tablet: mobiele telefoon Asus X00HD Android 7.1.1

DeviceName: (Mijn Account>Beheer Apparaten of vindbaar in modem klant)

Operating system: Android 7.1.1

App version: 

Gebeurt het alleen op specifieke kanalen? Welke kanalen werken niet?: alleen RTL 

Welke kanalen werken wel?:Nederland 1,2,3

Reputatie 7
Badge +12

Hi Marijk,

Wow, jij bent snel! En geen dank, ik ben hier om je te helpen. Thanks voor het invullen van het template. Dit gaat m’n collega’s vast en zeker helpen bij hun onderzoek. Zou je alleen nog de app versie voor me willen controleren? Dit zou versie 5.0.19 moeten zijn als ik het goed heb. 

Ik hoor het graag van je en dan stuur ik de gegevens door. Ik durf niet te zeggen hoelang ze nog nodig hebben om dit probleem te onderzoeken. Ik heb namelijk ook geen zicht op hoeveel informatie ze van klanten hebben ontvangen, maar ik duim dat het snel is opgelost, zodat je snel weer normaal TV kunt kijken!

Ik zie je reactie graag tegemoet en als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het van je! 😊

Hi Marciano,

Dank voor je bericht :) en ja ik ben snel haha dat ben ik met alles....daarom is mijn werkgever zo blij met mij:)   welke app versie bedoel je? Dan ga ik het nakijken.

Fiijne avond alvast :)

Reputatie 7
Badge +12

Hi Marijk, dankjewel nog! Ik hoop dat jij ook een fijne avond hebt gehad!

Ik snap helemaal dat je werkgever dan blij is met je! 🏃🏻

In de app zie je bijvoorbeeld ‘Versie 5.0.19’ rechtsonder in beeld staan (in ieder geval op het inlogscherm). Een andere manier om dit te controleren is in de App Store of Google Play Store. Hier staat onder ‘Nieuw’ en Versiegeschiedenis ook de versie. Als er geen update beschikbaar is kunnen we er ook vanuit gaan dat je de nieuwste versie hebt. 😊

Hi Marciano,

Wederom dank voor je reactie.zie onderstaand printscreen van de app versie...hoop dat je dit bedoeld. 

 

Fijne avond.

 

Ik gebruik ook de tv-app op mijn telefoon, deze werkt nog steeds goed en is heel gemakkelijk te gebruiken.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @marijk2803

Ik heb je een priveberichtje gestuurd. Zou je daarop willen antwoorden met je klantnummer? Deze heb ik nodig om de case door te zetten naar mijn collega’s. Ik zie je reactie graag tegemoet! 😊

Reputatie 7
Badge +12

Ik gebruik ook de tv-app op mijn telefoon, deze werkt nog steeds goed en is heel gemakkelijk te gebruiken.

Super fijn om te horen @HerbertCunningham! 😎

Hi Marciano,

 

Zojuist in mijn Tele2 webmail gekeken, daar zie ik geen mail :(

Reputatie 7
Badge +12

Is een berichtje in het prive deel van het forum. Kijk rechtsboven naar je avatar, daar staat een indicatie van prive berichten.

Reageer