Hoe kan ik een storing melden? Wij hebben alleen ned 1, 2 en 3. Alle commerciële zenders doen het niet (zwart beeld).
Tips opgevolgd en alle netten zijn weer terug. Fijn, bedankt
Ik ben alleen wel benieuwd of iemand weet waardoor dit ontstaat?
En
De beste manier om een storing te melden is 020-7544444!
Hi
Welkom op de Tele2 Community! Dit lijkt mij inderdaad niet de bedoeling, heb jij de tips van
Hi,
TV decoder van de stroom.
Internet modem een fabrieks reset geven ( door achter op het modem met een kleine prikker in het reset gaat je te drukken ).
Let op: al je instellingen die je zelf in het modem hebt aan gebracht gaan verloren.
Als het modem volledig is opgestart dan de tv decoder weer aan de stroom.
Decoder gaat dan opnieuw opstarten
Als het goed zou alles weer correct moeten werken.
Des
PS Er zijn blijkbaar geen storingen gemeld in mijn omgeving, daar heb ik al gekeken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.