Skip to main content
beantwoord

storing melden


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Hoe kan ik een storing melden? Wij hebben alleen ned 1, 2 en 3. Alle commerciële zenders doen het niet (zwart beeld). 

Beste antwoord door ConnyD

Tips opgevolgd en alle netten zijn weer terug. Fijn, bedankt @Des2000!

Ik ben alleen wel benieuwd of iemand weet waardoor dit ontstaat?

En @theocoppes bedankt voor het telefoonnummer! 😃👍

Bekijk origineel bericht

5 reacties

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 mei 2022

PS Er zijn blijkbaar geen storingen gemeld in mijn omgeving, daar heb ik al gekeken.


Forum|alt.badge.img+3
  • Forum Virtuoso
  • 87 reacties
  • 17 mei 2022

Hi,

TV decoder van de stroom.

Internet modem een fabrieks reset geven ( door achter op het modem met een kleine prikker in het reset gaat je te drukken ).

Let op: al je instellingen die je zelf in het modem hebt aan gebracht gaan verloren.

Als het modem volledig is opgestart dan de tv decoder weer aan de stroom.

Decoder gaat dan opnieuw opstarten

 

Als het goed zou alles weer correct moeten werken.

 

Des

 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @ConnyD

Welkom op de Tele2 Community! Dit lijkt mij inderdaad niet de bedoeling, heb jij de tips van @Des2000 al geprobeerd? Hopelijk is dit de oplossing en kan jij snel weer genieten van de tv-zenders! 


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 18 mei 2022

De beste manier om een storing te melden is 020-7544444! 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 18 mei 2022

Tips opgevolgd en alle netten zijn weer terug. Fijn, bedankt @Des2000!

Ik ben alleen wel benieuwd of iemand weet waardoor dit ontstaat?

En @theocoppes bedankt voor het telefoonnummer! 😃👍