beantwoord

Storing

  • 29 maart 2019
  • 1 reactie
  • 217 x bekeken

Gisteravond tussen 20 en 22 uur heb ik mijn televisieontvanger vijf (!) keer moeten aan- en uitzetten omdat het scherm zwart werd en de boodschap verscheen dat iets fout was gegaan bij het afspelen van het kanaal. Na het opnieuw opstarten werkte het even goed. Hetzelfde is mij vorige week overkomen, zij het geen vijf keer op één avond.
Ik gebruik powerplugs, zowel het stroomnetwerk als de netwerkverbinding werkten volgens de controlelampjes goed. Wifi en internet werkten prima. Voor alle zekerheid heb ik één keer een kabel tussen modem en ontvanger gebruikt. Dit loste het probleem niet op.
Ik heb deze televiesieontvanger pas een aantal maanden. Die zal toch niet nu al weer aan vervanging toe zijn?
Ik hoor graag, alvast mijn dank!
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 29 maart 2019, 15:04

Hoi Flip,
Goed dat je al meerdere onderdelen hebt getest. Om vanuit hier de verbinding te kunnen controleren ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Flip,
Goed dat je al meerdere onderdelen hebt getest. Om vanuit hier de verbinding te kunnen controleren ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel