beantwoord

Programma gemist?

  • 25 October 2019
  • 8 reacties
  • 867 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Ik probeer via programma gemist een programma terug te kijken, in dit geval van eergisteren. De zender waar ik het programma wil kijken (Veronica) toont alleen boksen of zoiets, voetbal (dat dan weer wel), 1 film en dan weer... ⚽️... Klopt dus niet met mijn bevindingen.. Alweer.. 😐 waar is de rest vd programma's gebleven? Misschien doet mijn scherm raar? 

icon

Beste antwoord door eric 26 October 2019, 06:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Welke programma's vis uitzending gemist beschikbaar worden gesteld bepaald het tv bedrijf. Onderliggend gelden de afspraken die zo'n station met de producent maakt.

Reputatie 3

Zou netjes zijn als dat fatsoenlijk gemeld zou worden. De ene hand wast de andere. Zie plaatjes. Zoek je favoriete programma op en kijken maar! Kijk AL je favoriete programma's terug.... 🙄 Misschien ben ik nog van de oude stempel.. 🤔. Of ik zie iets over het hoofd wat nou net heel klein geschreven is. Ik heb het geprobeerd 🤷‍♀️

 

Reputatie 7
Badge +12

Speelfilms of buitenlandse series worden door tv zenders dus vaak niet aangeboden in uitzending gemist. In jouw geval heeft Veronica die rechten niet gekocht. Je kunt alle programma's wel opnemen op de DVR van Tele2. Dan kun je het wel terugkijken.

Reputatie 3

Ik benoemde het feit dat Tele2 met opzet feiten niet noemt. Ik kan nu eenmaal slecht tegen onrecht. Daar zijn er vast wel meer van. Je bedoelt met de gewone opnameoptie van Tele2 programma's opnemen en terugkijken? Of begrijp ik dat niet goed. Dat is iets heel anders en daarover gaat het m.i. niet. Het zijn 2 verschillende dingen die horen te werken zoals in het contract opgesteld. En dat mist hier behoorlijk wat. 

Reputatie 3

        '       

' Je kunt alle programma's wel opnemen op de DVR van Tele2. Dan kun je het wel terugkijken'.  Zo beweer jij. Je kunt maar 1 programma tegelijk opnemen. Of 2 en dan de tv uit doen. Echt erg dat je hiermee komt. 'Dan heeft Veronica die rechten niet gekocht'. Dus had Tele2 eerlijk moeten aangeven bij welke zenders je bot vangt en dat zijn ze bijna allemaal. Misleiding of bewust onware informatieverstrekking, wat jij wilt. Ik ben het inmiddels beu om dan hier die gelikte antwoorden te moeten lezen omdat het ze geen bal kan schelen. Alsof je mij kunt bedonderen. Nee? Zo vóélt het wel. Mijn punt is héél erg duidelijk en weer wordt er wel iets op gevonden. 

  •  
  •  
  •  

                😊

Reputatie 2

Ik kan nu eenmaal slecht tegen onrecht. Daar zijn er vast wel meer van. 

Jup, maar de meesten daarvan zijn niet druk bezig met op een internetforum ageren tegen een provider omdat ze niet alle programma's terug kunnen kijken. :grin:

Reputatie 3

Klopt. Ik werk met vluchtelingen die Nederlands willen leren. Daar besteed ik véél meer tijd aan, gelukkig! En dan doe ik iig wat ik beloof. 

Reputatie 2

Gelukkig maar.