Skip to main content
Goed dag,



Ik heb problemen met het installeren van mijn tv ontvanger.

Het internet is reeds geïnstalleerd en werkt perfect maar de tv

ontvanger lukt niet.



Alle kabels zijn aangesloten volgens de beschrijving en de tv staat aan

op het juiste kanaal.

als ik de stroomkabel van de tv ontvanger insteek krijg ik kort het

Tele2 logo in beeld waarna direct

de melding: 'Geen netwerkverbinding. Kijk uw netwerkt bekabeling na.'

tevens brandt het IR/PWR lampje blauw en kan ik de tv ontvanger niet op

standby zetten.



Graag hoor ik van u,



Wouter Hoeben
Goedendag,



Ik begrijp dat je een nieuwe klant bent en het niet lukt om de TV werkend te krijgen. Zijn alle kabels goed aangesloten. Heb je de kabel tussen het modem en de decoder in de LAN poort aangesloten? De melding die je in beeld krijgt geeft namelijk aan dat er geen verbinding is met de decoder en het modem.



Groeten Anton
De tv ontvanger het ik verbonden met de bijgeleverde netwerkkabel aan een van de ethernetpoorten op het modem.



het modem staat aan want het internet werkt gewoon.
Dan wil ik even de verbinding voor je nakijken. Zou je in een privébericht mij je volledige naam, volledige adres (straatnaam +huisnummer, postcode en woonplaats) en ter verificatie je geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN nummer kunnen doorsturen? Alvast bedankt daarvoor.



Groeten Anton
Zojuist een nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten TV. Bedankt voor de hulp!
Mooi toch!
Zojuist een nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten TV. Bedankt voor de hulp!



Goed om te horen. Lag het toch aan de decoder. Groeten Anton
Aangezien het is opgelost en wegens inactiviteit heb ik het topic gesloten.