Opstarten TV ontvanger

  • 31 August 2023
  • 4 reacties
  • 85 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

De laatste paar weken hebben wij een probleem met de tv ontvanger.

Wij schakelen de tv ontvanger altijd uit na het tv kijken. Sinds een paar weken duurt het minimaal 10 minuten na inschakelen van de tv ontvanger voordat wij beeld op de tv hebben. Gedurende deze tijd krijgen wij een bericht op de tv dat er geen verbinding is. Ook reageert de ontvanger  gedurende het lange opstarten niet op de aan/uit knop.

Weet iemand een oplossing, behalve het niet volledig uitschakelen van de tv ontvanger.

Marciano van Tele2 8 maanden geleden

Hoi Edpi, je wil natuurlijk gewoon altijd TV kunnen kijken wanneer je wil, dus dit gaan we voor je oplossen! Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, dus ik tag @Floor109 even. Hij kan je hier goed bij helpen. Houd er wel rekening mee dat hij in zijn vrije tijd op de Community helpt, dus het kan even duren voordat hij reageert. Mocht je nu direct geholpen willen worden, bel dan even met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen je direct verder helpen. 

Anders wacht ik ook met smart op Floor's reactie, maar dat moet helemaal goedkomen! 😊

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Edpi, je wil natuurlijk gewoon altijd TV kunnen kijken wanneer je wil, dus dit gaan we voor je oplossen! Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, dus ik tag @Floor109 even. Hij kan je hier goed bij helpen. Houd er wel rekening mee dat hij in zijn vrije tijd op de Community helpt, dus het kan even duren voordat hij reageert. Mocht je nu direct geholpen willen worden, bel dan even met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen je direct verder helpen. 

Anders wacht ik ook met smart op Floor's reactie, maar dat moet helemaal goedkomen! 😊

Bedankt voor de reactie, ik kan nog wel even wachten. Wat mij wel opvalt is dat de voeding-aansluiting in de ontvanger niet stabiel is. Als ik het stekkertje achter in de ontvanger aanraak dan gaat het blauwe ledje voor op de ontvanger soms uit.

Reputatie 6
Badge +7

Hi, de voeding kan zeker de oorzaak zijn van dit probleem. Ik stel voor dat we die eerst gaan vervangen, kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan stuur ik gratis een nieuwe op. 😀

Dat een reactie wat langer duurt is voor mij geen probleem, ik ben allang blij dat er iemand mee denkt. Volgende week maandag ben ik in de gelegenheid inmijn klantnummer enz op te sturen. Ik ben deze week op pad.

gr, Pieter 

Reageer