Skip to main content
beantwoord

Nieuwe decoder

  • 3 juni 2019
  • 5 reacties
  • 12464 x bekeken

Ik heb een alles-in één pakket bij Tele2. Heb een paar weken geleden een nieuwe kabel ontvangen omdat de decoder niet meer goed functioneerde. Nu gaat echter de decoder niet meer uit (lampje blijft continu blauw branden).
Kan ik misschien een nieuwe decoder krijgen, want ik ben bang voor kortsluiting als de decoder continu aanstaat?
Bij voorbaat dank voor de info,

Ineke

Beste antwoord door Blauwvinger

Ondertussen contact gehad met de klantenservice, die sturen een nieuwe afstandsbediening.

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 3 juni 2019
Begin eens met het rebooten van de decoder. 9 van de 10 problemen zijn dan meestal opgelost.
Dus power eraf en na een minuut weer power plug erin.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 3 juni 2019
Dat hebben we al meerdere keren geprobeerd, maar dat helpt niet, helaas.

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 3 juni 2019

Ondertussen contact gehad met de klantenservice, die sturen een nieuwe afstandsbediening.

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Goed om te horen dat ze een oplossing hebben gevonden voor je probleem. Ik hoor graag of dit heeft geholpen.

Groeten Anton

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
Aangezien ik niks meer heb gehoord ga ik er vanuit dat het is opgelost. Bij deze heb ik het topic gesloten.


Groeten Anton