Mijn ervaring met Tele2 TV app FUT

  • 17 December 2021
  • 1 reactie
  • 122 x bekeken

Badge

Ik heb de afgelopen tijd meegedaan aan de Tele2 TV app testgroep en ik schrijf hieronder nog even graag mijn ervaring. 

 

Ik deed mee met de testgroep als medewerker van Tele2 die los staat van de ontwikkeling groep. Vind het echt top ondanks dat ik thuis geen Tele2 TV heb, het geregeld werd dat ik mee kon doen. Ten eerste; ik vind de nieuwe app best goed! Met name dat je nu ook de optie hebt om via mobiele data TV te kijken. Vooral voor een provider die bekend staat voor zijn onbeperkt mobiele data abonnement om on the go TV te kunnen kijken vind ik dit een groot pluspunt! 

Mijn ervaring tijdens het gebruik van de app is goed. Ik heb geen bijzondere problemen ervaren zoals een stream die niet wil opstarten of plotseling crasht.  

Eén ding dat ik wel een beetje mis of niet kon vinden is picture in picture modes. Bijv. bij YouTube Premium, VLC of Netflix kan je het zo instellen dat als je de app sluit een mini schermpje in beeld komt die de video blijft afspelen zodat je kan multitasken. Splitscreen werkt wel gewoon maar ben zelf een grotere fan van picture in picture omdat het wat soepeler/sneller werkt.   
 


Ook een functie die misschien mooi zou zijn in de toekomst is om een TV Gids van alle zenders te kunnen zien in de app (dus ook de zenders die je niet via de app kan kijken), eventueel met een schakelaar. Op die manier zou je de app kunnen gebruiken in combinatie met een decoder zonder dat je de gids langs moet gaan in de decoder zelf.  

Als afsluiter, ik vond het wel leuk mee te doen met de testgroep. Vind de forum setup ook goed; minder formeel en dat je elkaar kan helpen. Nu ben ik niet de grootste traditionele TV kijker maar vond het wel leuk om mee te doen aan deze testgroep. Mocht het nodig zijn dan zou ik me hier gelijk nog een keer voor inschrijven! 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

.