Skip to main content
beantwoord

Inloggen op de online TV app lukt niet

  • 29 december 2019
  • 4 reacties
  • 332 x bekeken

Ik gebruik een iPhone 6 met de Tele2 app uit de appstore maar mijn inloggegevens van Tele2 worden niet geaccepteerd. In Mijn Tele2 kan ik met dezelfde gegevens wel gewoon inloggen. Ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar ik kom geen oplossing tegen. Kan iemand mij helpen misschien? 

mvg Peter

Beste antwoord door Anton van Tele2

Hi Peter,

Wat balen dat je niet in kan loggen en goed om te horen dat je het al wel even hebt geprobeerd in Mijn Tele2. Ik wil graag kijken of ik vanuit hier wat vreemds kan zien. 

 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 29 december 2019

Ben je via Wi-Fi ingelogd op je eigen modem? 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 29 december 2019

Ja klopt


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 30 december 2019

Hi Peter,

Wat balen dat je niet in kan loggen en goed om te horen dat je het al wel even hebt geprobeerd in Mijn Tele2. Ik wil graag kijken of ik vanuit hier wat vreemds kan zien. 

 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Is het nog gelukt met het inloggen? Ik hoor het graag.

 

Groeten Anton