Skip to main content

Gisteren de nieuwe ontvanger geinstalleerd. Hij doet het wel maar geeft vaak een haperende ontvangst, waarbij fragmenten beeld en geluid willekeurig bevroren, overgeslagen of herhaald worden. Weet iemand een oplossing? Ontvanger is op utp kabel aangesloten, die kabel heeft altijd goed gewerkt.

Opeens na maanden goede tv weer storingen. Zijn ze ons aan t voorbereiden zodat we toch maar glasvezel nemen?


Ze zullen dat niet express doen, maar het is wel waar dat iedereen voor het eind van het jaar moet zijn overgestapt. Dus wellicht voor jou toch een idee om eens te kijken naar een upgrade.


Hier alweer weken storingen. Vanavond is het ook weer dramatisch.  Er ligt hier nog geen glasvezel, was destijds onmogelijk om het hier door te trekken naar de bovenste etage van de flat. Ik heb dus niet zoveel keuze. Maar het zou nu toch nog naar behoren moeten werken....


Hoi ​@r.vd.doel, je moet natuurlijk gewoon verbinding hebben! Werkt het nog niet? Neem direct contact op met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je hier direct bij verder helpen. Er zijn op dit moment namelijk geen algemene problemen bekend, dus ik verwacht dat ze dit specifiek voor jou moeten en kunnen oplossen!


Reageer