Skip to main content

Gisteren de nieuwe ontvanger geinstalleerd. Hij doet het wel maar geeft vaak een haperende ontvangst, waarbij fragmenten beeld en geluid willekeurig bevroren, overgeslagen of herhaald worden. Weet iemand een oplossing? Ontvanger is op utp kabel aangesloten, die kabel heeft altijd goed gewerkt.

Hoi Pietje, niet fijn dat je haperend ontvangst hebt, laten we direct kijken of we dit voor je kunnen verbeteren. Ik heb zelf geen toegang tot onze TV-systemen, dus bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben wel de juiste toegang en kunnen meteen met je meekijken!

Ook een haperend beeld. We hebben sinds 2 weken een tv abonnement. Elke avond staat ons beeld stil. De klantenservice bellen, dan sta je een uur in de wachtrij 

Tv is aangesloten met en kabel op internet modem. Zelfs vanavond de melding " deze zender zit niet in uw abonnement. Het ging om NPO1! En dat met TV basis. Wat nu?

Hier hetzelfde probleem. Iedere avond hetzelfde. Heb er 2 weken terug met de klantenservice over gebeld, toen hebben ze iets veranderd, maar het heeft niet geholpen. Deze week maar weer bellen. Word er niet blij van...

Misschien helpt een upgrade van het internet. We wachten af.

Zelfde probleem hier, met oude tv ontvanger was dit probleem er niet.

Klantenservice 020-nummer is vandaag onbereikbaar (zaterdag). Echter als ik de berichten hier lees is de Klantenservice altijd onbereikbaar. 

Help!

Ik heb ook dit probleem. Gebeld met klantenservice en zou benadert worden door de technische dienst. Echter nog niets gehoord. Toch een andere provider overwegen omdat dit een structureel probleem lijkt en tele2 het op zijn beloop laat. 

Goedemorgen, hier hetzelfde probleem sinds afgelopen zondag, 27 oktober.

Indien Tele 2 dit niet op kan lossen, dan ben ik genoodzaakt om over te stappen.

Doe er wat aan!

Tele2 loopt leeg als de klantenservice niet wordt verbeterd.

Hoi allemaal, dit probleem is inmiddels bij ons bekend en onze IT-afdeling werkt er nog hard aan om dit op te lossen. Bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen namelijk een signalering doorzetten naar IT en dit zal ze helpen het probleem sneller op te lossen. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat alles snel weer naar behoren werkt!

Ik probeer te bellen , sta al 39 min in de wacht. Betaald uiteraard. Ik ben benieuwd of ik vandaag nog iemand aan de lijn krijg 

Ik probeer te bellen , sta al 39 min in de wacht. Betaald uiteraard. Ik ben benieuwd of ik vandaag nog iemand aan de lijn krijg 

Succes!!! 

Na 45 min werd ik geholpen. Maar tijdens t gesprek viel de verbinding weg. Mijn telefoon was leeg...…

Toch werd ik , na een poosje, keurig  netjes teruggebeld. 

Na 45 min werd ik geholpen. Maar tijdens t gesprek viel de verbinding weg. Mijn telefoon was leeg...…

Toch werd ik , na een poosje, keurig  netjes teruggebeld. 

Netjes, Ini! Laat je nog even weten of Tele2 jouw probleem heeft kunnen verhelpen?

B.v.d. 

Doe ik. Toen ik Tele2 belde kwam meteen n bericht dat er veel problemen bij d tv waren. Ze waren er druk mee bezig.

Wij hebben onze internetsnelheid geüpgraded. Dat gaat 31 oktober in. We hopen dat dan echt alle problemen voorbij zijn.

Ik durf het bijna niet te zeggen. Sinds dinsdagavond een aanzienlijke verbetering. Bijna geen storingen meer. Ze hebben er dus eindelijk werk van gemaakt.

Vandaag hadden we een upgrade van het internet. Van light naar basis gegaan. Tot nu toe geen haperingen of andere strubbelingen.

Ik hoop dat het zo blijft.

Ik durf het bijna niet te zeggen. Sinds dinsdagavond een aanzienlijke verbetering. Bijna geen storingen meer. Ze hebben er dus eindelijk werk van gemaakt.

Vandaag hadden we een upgrade van het internet. Van light naar basis gegaan. Tot nu toe geen haperingen of andere strubbelingen.

Zo, dat geeft de burger weer 'n beetje moed. Nou maar hopen dat het zo blijft. Bedankt voor de update! 

Het lijkt hier ook beter te gaan de laatste paar dagen. Af en toe nog een kleine hapering. Gisterenavond zonder haperingen tv kunnen kijken. Wat een verademing 🙂.

Hoop ook dat het blijvend is!

Hier is ook alles in orde. Echt fijn! 

Te vroeg gejuicht. Het is weer helemaal mis vanavond. Nog meer mensen met weer hetzelfde probleem? 

Ja, idd te vroeg gejuicht.2 Avonden ging het goed. En nu gaat het weer mis. Tele2 is niet te bereiken, dat worden maandag weer heeeel lange wachttijden.

Heb je de nieuwe decoder wel met een kabel aan de router aangesloten? Via Wifi is de throughput niet te garanderen.

Ja hoor keurig met een kabel aangesloten.

Reageer